Facebook Pixel
Мілітарка

Найбільш часті питання від наших клієнтів

На цій сторінці ми зібрали ваші самі часто задають (FAQ). Можливо, прочитання відповідей на них допоможе вам з вибором, заощадить час і гроші.

Наявність товарів

Як дізнатися наявність товарів по магазинах?

Позиції в наявності відображаються на цьому сайті. Бувають випадки, коли товар розкупили швидше, ніж він зник на сайті – нам шкода, але всі ми люди, і накладки трапляються. Також, уточнити наявність позиції що цікавить в конкретному магазині, можна зателефонувавши нам:

  • 067 635 3100 – магазин на вул. Василя Липківського, 16Б (метро "Вокзальна");
  • 067 844 2215 – магазин на вул. Великій Васильківській, 143/2 (метро "Либідська").

Коли буде в наявності товар, якого немає?

Поставки товарів здійснюються в найкоротші терміни (1-4 тижні). Однак, за умови, що дана модель зараз знаходитися у виробництві і виробник працює.

Чому немає в наявності товару?

Товар знятий з виробництва або закінчився у нас на складі.

Знижки та акційні пропозиції

Чи є знижка для УБД?

Так, можна отримати знижку в 3%, але при покупці від 1000 грн при наявності посвідчення УБД та за умови, що товар не акційний (не має ціни зі знижкою).

Які ще є знижки і акції?

Постійно діють оптові знижки (розраховується індивідуально від величини оптового замовлення). Також на сайті є сезонні знижки на товари і акції, інформація про яких публікується в розділі новин і на сторінці «розпродаж». Слідкуйте за анонсами в соціальних мережах і новинами.

Оформлення замовлення

Як оформити замовлення за безготівковим розрахунком?

При оформленні замовлення в кошику, слід вибрати тип оплати «на Р/Р», після чого вказати свій номер телефону, на який прийде СМС-повідомлення з платіжними реквізитами. Користуючись послугами інтернет-банкінгу, вам потрібно буде перевести гроші відповідно до інструкції в СМС.

Чи можна оформити замовлення в телефонному режимі?

Так можна. Для цього необхідно знати артикул (SKU) товарної позиції. В іншому випадку оформлення замовлення по телефону може зайняти багато часу.

Як оформити замовлення на сайті?

Оформлення замовлення на сайті можливо двома способами.

  1. Користуючись функцією «купити в один клік». Для цього потрібно натиснути кнопку на сторінці і вказати своє ім'я та номер телефону, після чого з вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей замовлення.
  2. Додати товар, що цікавить в кошик (при необхідності вказавши розміри і необхідну кількість). Після чого, натиснувши кнопку «розмістити замовлення», зазначити необхідні дані для відправки товару, а також спосіб оплати.

Що робити якщо у мене немає електронної пошти для замовлення?

Якщо у вас немає електронної пошти, замовлення можна оформити, використовуючи функцію «купити в один клік» або по телефону.

Де подивитися номер замовлення?

Номер замовлення можливо побачити в нашому листі надісланому вам з підтвердженням замовлення (тільки за умов вказаної своєї електронної пошти).

Післяплатою відправите?

Так, проте, деякі категорії товарів (наприклад, шеврони, фурнітура, іменні жетони), відправляються тільки по 100% передоплаті.

Оплата, доставка та повернення товарів

Чому нашивки не потрапляють післяплатою?

Даний вид замовлення є індивідуальним і виготовляється під замовлення. У разі повернення такого товару магазин несе збитки, а тому ми мінімізуємо ризики.

Якщо товар не підійде його можна повернути?

Умови обміну та повернення товару можна прочитати ТУТ.

Зв'язок з магазином

Коли мені передзвонить жінка, яка говорила зі мною по телефону?

З вами можуть зв'язуватися різні менеджери. Не варто прив'язуватися до когось одного. Іноді на дзвінки може відповідати автовідповідач.

Мені зателефонували з прихованого номера! Це ви?

Цілком можливо. Мілітарка використовує систему телефонії, де кілька номерів приховано для абонента.

Я зателефонував на один із номерів. Це магазин на метро Вокзальна?

Телефонні номери на сайті – це контакти для зв'язку з єдиним колл-центром, який обслуговує всі магазини відразу. Хочете зателефонувати в конкретний магазин – телефонуйте на номери:

  • 067 635 3100 – магазин на вул. Василя Липківського, 16Б (метро "Вокзальна");
  • 067 844 2215 – магазин на вул. Великій Васильківській, 143/2 (метро "Либідська").

Чому зі мною до сих пір не зв'язалися?

Дзвінки здійснюються в порядку черги надходження заявок. Цілком можливо, ви в цій черзі не перший.

Виготовлення під замовлення

У нас можна замовити:

  • іменні та ідентифікаційні нашивки;
  • шеврони з групою крові;
  • шеврони родів військ, підрозділів;
  • патчі, в тому числі сувенірні;
  • іменні жетони статутного зразка.

Такі замовлення виконуються тільки за попередньою 100% передоплатою. Терміни виготовлення іменних шевронів – від 2 до 7 робочих днів плюс виробнича черга.

Як нас знайти

Адреси магазинів вказані на сайті в розділі «контакти»:

  • м. Київ, метро «Вокзальна», вул. Митрополита Василя Липківського, 16Б, ЖК «Квартет»;
  • м. Київ, метро «Либідська», вул. Велика Васильківська, 143/2, ТЦ «Інтервал Плаза».

Чи є в моєму місті ваш магазин?

Наші магазини поки що діють лише в місті Київ. Але доставка покупок можлива в будь-яке місто України перевізником Нова Пошта.

Які гарантії ми надаємо

Детальний опис наших гарантійних зобов'язань ви можете прочитати ТУТ.