Радує те, що нині українські виробники тактичного спорядження та екіпіровки успішно конкурують не тільки з іноземними брендами, а й між собою. Це означає, що якісної продукції на нашому ринку стає все більше і більше. Причому, за досить доступними для українського покупця цінами. Хорошим прикладом такого українського бренду, що динамічно розвивається, служить торгова марка Camo-Tec, інтернет-магазин якої пропонує великий асортимент одягу, взуття та спорядження.
Camotec – інтернет-магазин з успішною діяльністю
Секрет успіху досить простий. Працьовитість і уважне ставлення до кон'юнктури сучасного ринку. Крім того, бренд Camo-Tec, й інтернет-магазин в тому числі, приносить величезну користь Україні. Розміщуючи замовлення всередині країни, він забезпечує багатьом людям робочі місця і справно поповнює скарбницю, сплачуючи податки. Торгову марку в масштабах новітньої історії країни не можна назвати молодою. Вона присутня на ринку з 2006-го року, і за минулі роки домоглася завидних показників. В її активі більше 3000 різних оригінальних виробів.
При виробництві використовується вітчизняна сертифікована сировина найвищої якості, а також імпортні матеріали, де без них в конкретних випадках ніяк не обійтися. У цьому неважко переконатися, зайшовши на сайт бренду camo-tec.com.ua.
Camotec купити воліють багато громадян
І є чому.
- У виробництві костюмів бренд Camo-Tec робить упор на виготовлення виробів, найбільш пристосованих для нашого аж ніяк не теплого клімату. Як верх використовуються тканини алова, дюспо і поліестер. Як утеплювач зазвичай застосовують синтепон нових генерацій, а підкладка виготовляється із флісу щільністю 220 г/м2. Зимові і демісезонні моделі виконані в найпопулярніших цифрових камуфляжах. Антибактеріальне просочення тканини, що не шарудить на морозі, робить ці моделі особливо привабливими. Вироби добре дихають і не створюють парникового ефекту.
- Виробляє компанія Camo-Tec також туфлі, берці та тактичні кросівки. Як матеріал для верху використовується натуральна шкіра, гідрофобний нубук і кинувся зі спеціальним просоченням. Для кріплення підошви з гуми або поліуретану зазвичай застосовується вакуумно-литьєвий спосіб. При виготовленні офіцерських туфель для підошви обраний зносостійкий поліуретан. Не забута і така важлива частина екіпіровки, як шкарпетки. Від найпростіших, виготовлених з 90% вовни, 5% лайкри і 5% поліестеру, до більш дорогих виробів, де до складу входять акрилове волокно (75.4%), нейлон (5.2%), еластан (10%) і спандекс (9.4% ).
- Не менш цікаво і термобілизна Camo-Tec для низьких температур, в яких переважають матеріали класу Polartec і Termoline.
- У розділі військової амуніції представлені розвантажувальні жилети і системи, захисні тактичні окуляри-маски, рукавички, наколінники і налокітники, тактичні ремені, пов'язки на кобури.
- Є в асортименті і рюкзаки з сумками (баулами) різної місткості. В тому числі, зручні для повсякденного носіння або для екскурсій однолямковие міські багатофункціональні рюкзаки об'ємом в 10 л.
- У розділі головних убором можна вибрати бафи, бандани, бейсболки, балаклави, панами, кавери (чохли) на шоломи а також протимоскітні сітки.
Роль військторгу "Мілітарка" в просуванні продукції Camo-Tec
Справитися з потоком замовлень бренду Camo-Tec одному не під силу. Тому наш магазин намагається запропонувати покупцям цю якісну продукцію, роблячи придбання максимально швидкими і комфортними. Гнучка і зручна система оплати, швидка доставка замовлення "Новою Поштою" і можливість повернення або обміну покупки завжди привабливі для багатьох наших покупців.
Чим відрізняється репліка від оригіналу? Добросовісний виробник старанно копіює модель, взяту в якості прототипу. При цьому можуть використовуватися більш дешеві матеріали. Але якість кінцевого продукту не повинна сильно постраждати. В цьому і полягає мистецтво грамотного виготовлення репліки вихідного зразка. На сучасному ринку, одна з найбільш копійованих, є американська компанія 5.11. Репліки її взуття і екіпіровки зазвичай багато в чому не поступаються оригіналу. Але купувати такі речі можна тільки в перевірених і авторитетних військторгах. Таких, як "Мілітарка".
Чому 5.11 репліка набагато дешевша за оригінал?
Компанія "5.11 Tactical" не просто так взяла собі цю назву. За прийнятою вже багато років класифікації гірських сходжень – Yosemite Decimal System, YDS Йосамітского національного парку, категорія складності 5.11 відноситься до класу смертельних по небезпеці або взагалі неможливих. Ось і поставила собі американська компанія мега мету. Створювати таку екіпіровку, яка не підведе ні за яких умов, навіть таких.
Схема розробки нових моделей в цього американського бренда досить складна і витратна. Спочатку майбутній виріб моделюється на комп'ютерній техніці. Потім його піддають найнеймовірнішим віртуальним навантаженням, щоб виявити і посилити слабкі місця конструкції. Потім випускається дослідна партія. Частина її проходить різні краш-тести на спеціальному обладнанні, а частина випробовується певною категорією досвідчених співробітників на полігонах. Деяка частина може бути передана волонтерам для додаткових випробувань.
Після завершення всіх тестів в модель вносяться необхідні зміни. І весь цикл повторюється до тих пір, поки не буде досягнуто бажаного результату. "Випробувано професіоналами", недарма цей принцип є девізом бренду. Такий дорогий період, минуть компанії, що випускають уже репліки готових і прийнятих до масового виробництва виробів. Крім того, величезну роль у формуванні кінцевої вартості відіграє використання патентованих матеріалів і технологій.
У копіях, як правило, не використовуються вартісні складові. При виготовленні зазвичай застосовуються матеріали, на які вже закінчилася дія авторських прав, і ліцензії на них купувати не потрібно. Вони замінюються більш доступними за ціною аналогами. Але в деяких випадках для отримання якісного кінцевого продукту використовують оригінальні матеріали, що випускаються лише поодинокими компаніями в світі. Наприклад, нейлонова кордура від фірми Дюпон.
Чому 5.11 репліки користуються такою популярністю?
Оригінальні вироби бренду орієнтовані на професіоналів. Спортсменів, мандрівників, дослідників диких куточків земної кулі. Тому не кожен любитель активного відпочинку може собі дозволити заплатити за них солідну суму або вважає це раціональним. Хобі вимагає певних витрат, але в розумних для кожного межах. Тому настільки й затребувані репліки від солідних виробників, які прагнуть максимально точно передати характеристики вихідного зразка і донести їх до масового покупця в кілька разів дешевше.
5.11 репліки від німецьких виробників
В основному на українському ринку якісні копії тактичної одягу і взуття від компанії "5.11 Tactical" представлені німецькими брендами. Це компанія Sturm, що випускає продукцію під торговою маркою Mil-Tec, і Max Fuchs (MFH). Остання широко використовує ідеї "5.11 Tactical" у виробництві модного одягу в популярному стилі military під торговою маркою "Pure Trash". Торгова марка "Fox Outdoor" експлуатує ці ідеї при виготовленні сучасної екіпіровки для активного відпочинку.
Поряд з "хакі" і "оливою" до сих пір з успіхом застосовується однотонний захисний колір "койот" ("coyote"). Цей камуфляжний відтінок отримав назву на честь лугового вовка, який мешкає в Північній Америці в ареалі від Аляски до Панами. Уміння цієї тварини ховатися буквально на рівному місці, злившись з навколишнім ландшафтом, і послужило приводом для такої назви.
Універсальний захисний колір Coyote
Мабуть, найдавніший камуфляжний колір. Давним-давно його використовували американські індіанці, діючи дуже просто. Вирушаючи на полювання, вони шили собі з койотових шкур подобу маскувального халата, що дозволяло підібратися до жаданої здобичі на дуже близьку відстань. Цікаво, що відтінок "coyote brown" ("койот коричневий"), судячи з численних відгуків професіоналів і за оцінками експертів, чудово замінює собою "оливу" і "пустелю" на їх "рідних" ландшафтах. Койот використовується і в поєднанні з іншими відтінками, зазвичай в якості фону. Наприклад, Литовська служба громадської безпеки в 2010 році прийняла на озброєння піксельний патерн, для якого фоном обраний " Coyote brown", а на ньому досить великі плями світло-коричневого, темного оливково-зеленого і чорного кольору. В Афганістані 2008-й і 2009-й роки американський контингент провів у формі, де в колірній схемі присутній "Coyote Tan". Його не слід плутати з " Coyote brown", так як він набагато світліше, і його часто перекладають як "засмага".
"Койот" добре маскує власника, особливо в нерухомому стані, в підліску, навесні або восени. Біля водойм - в заростях торішнього очерету і пожухлої трави.
Що пропонує сучасна індустрія в забарвленні Coyote?
Практично весь асортимент виробів в цьому камуфляжі, пропонований брендами США, Німеччини, Італії, Великобританії, Польщі, України можна знайти в інтернет магазині "Мілітарка". Уже багато років дуже популярні берці та інше тактична взуття цього кольору. Ми пропонуємо моделі преміум класу таких монстрів сучасного спорядження та екіпіровки, як "5.11", "LOWA", "Mil-Tec", "MAGNUM". Великим попитом користуються міські, штурмові і тактичні рюкзаки, які купують любителі гірського і трекінгового туризму.
Шанувальники страйкболу, туристи, рибалки, мисливці часто вибирають екіпіровку кольору " Coyote " за хороші камуфлюючі якості. Популярні кавери на каски, розвантажувальні жилети та системи, кобури, підсумки. У цьому кольорі пропонуються тактичні ремені і головні убори.