Найбільш часті питання від наших клієнтів
На цій сторінці ми зібрали питання, що найчастіше нам задають (FAQ). Можливо, ознайомлення з відповідями на них допоможе вам з вибором, заощадить час і гроші.
Наявність товарів
Як дізнатися наявність товарів у магазинах?
Позиції, що в наявності відображаються на цьому сайті. Трапляються випадки, коли товар розкупили швидше, ніж він зник на сайті – нам шкода, але всі ми люди, і накладки трапляються. Також, уточнити наявність позиції що цікавлять вас в конкретному магазині, можна зателефонувавши нам:
- 067 635 3100 – магазин на вул. Митрополита Василя Липківського, 16Б (метро "Вокзальна");
- 067 844 2215 – магазин на вул. Великій Васильківській, 143/2 (метро "Либідська").
Коли буде в наявності товар, якого немає?
Поставки товарів здійснюються в найкоротші терміни (1-4 тижні). Однак, за умови, що дана модель зараз знаходитися у виробництві та виробник працює.
Чому немає в наявності товару?
Товар знятий з виробництва або закінчився у нас на складі.
Знижки та акційні пропозиції
Чи є знижка для УБД?
Так, можна отримати знижку в 3%, але при покупці від 1000 грн, при наявності посвідчення УБД, та за умови, що товар не акційний (не має ціни зі знижкою).
Які ще є знижки та акції?
Постійно діють гуртові знижки (розраховується індивідуально від обсягу гуртового замовлення). Також на сайті є сезонні знижки на товари й акції, інформація про які публікується в розділі новин і на сторінці «розпродаж». Слідкуйте за анонсами в соціальних мережах і новинами.
Оформлення замовлення
Як оформити замовлення за безготівковим розрахунком?
При оформленні замовлення в кошику, слід вибрати тип оплати «на Р/Р», після чого вказати свій номер телефону, на який прийде СМС-повідомлення з платіжними реквізитами. Користуючись послугами інтернет-банкінгу, вам потрібно буде переказати гроші відповідно до інструкції в СМС.
Чи можна оформити замовлення в телефонному режимі?
Так можна. Для цього необхідно знати артикул (SKU) товарної позиції. В іншому випадку оформлення замовлення телефоном може зайняти багато часу.
Як оформити замовлення на сайті?
Оформлення замовлення на сайті можливо двома способами.
- Користуючись функцією «купити в один клік». Для цього потрібно натиснути кнопку на сторінці та вказати своє ім'я та номер телефону, після чого з вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей замовлення.
- Додати товар, що цікавить в кошик (при необхідності вказавши розміри й необхідну кількість). Після чого, натиснувши кнопку «розмістити замовлення», зазначити необхідні дані для відправки товару, а також спосіб оплати.
Що робити якщо у мене немає електронної пошти для замовлення?
Якщо у вас немає електронної пошти, замовлення можна оформити, використовуючи функцію «купити в один клік» або телефоном.
Де подивитися номер замовлення?
Номер замовлення можливо побачити в нашому листі надісланому вам з підтвердженням замовлення (тільки за умови вказаної електронної пошти).
Післяплатою відправите?
Так, проте, деякі категорії товарів (наприклад, шеврони, фурнітура, іменні жетони), відправляються тільки по 100% передоплаті.
Оплата, доставка та повернення товарів
Чому нашивки не відправляються післяплатою?
Даний вид товару є індивідуальним і виготовляється під замовлення. У разі повернення такого товару магазин зазнає збитків, а тому ми мінімізуємо ризики.
Якщо товар не підійде його можна повернути?
Умови обміну та повернення товару можна прочитати ТУТ.
Зв'язок з магазином
Коли мені передзвонить жінка, яка говорила зі мною телефоном?
З вами можуть зв'язуватися різні менеджери. Не варто прив'язуватися до когось одного. Іноді на дзвінки може відповідати автовідповідач.
Мені зателефонували з прихованого номера! Це ви?
Цілком можливо. Мілітарка використовує систему телефонії, де кілька номерів приховано для абонента.
Я зателефонував на один із номерів. Це магазин на метро Вокзальна?
Телефонні номери на сайті – це контакти для зв'язку з єдиним call-центром, який обслуговує всі магазини відразу. Хочете зателефонувати в конкретний магазин – телефонуйте на номери:
- 067 635 3100 – магазин на вул. Митрополита Василя Липківського, 16Б (метро "Вокзальна");
- 067 844 2215 – магазин на вул. Великій Васильківській, 143/2 (метро "Либідська").
Чому зі мною досі не зв'язалися?
Дзвінки здійснюються дотримуючись черги надходження заявок. Цілком можливо, ви в цій черзі не перший.
Виготовлення під замовлення
У нас можна замовити:
- іменні та ідентифікаційні нашивки;
- шеврони з групою крові;
- шеврони родів військ, підрозділів;
- патчі, в тому числі сувенірні;
- іменні жетони статутного зразка.
Такі замовлення виконуються тільки за попередньою 100% передоплатою. Терміни виготовлення іменних шевронів – від 2 до 7 робочих днів плюс виробнича черга.
Як нас знайти
Адреси магазинів вказані на сайті в розділі «контакти»:
- м. Київ, метро «Вокзальна», вул. Митрополита Василя Липківського, 16Б, ЖК «Квартет»;
- м. Київ, метро «Либідська», вул. Велика Васильківська, 143/2, ТЦ «Інтервал Плаза».
Чи є в моєму місті ваш магазин?
Наші магазини поки що працюють лише в місті Київ. Але можлива доставка покупок по Україні перевізником Нова Пошта.
Які гарантії ми надаємо
Детальний опис наших гарантійних зобов'язань ви можете прочитати ТУТ.