- Головна
- Спорядження
Спорядження - CANON - Combat СпН - Camotec - Grossman - Pencott Green
В Україні не так вже й багато компаній, які здатні конкурувати із зарубіжними брендами за якістю виробів. У тому числі і в сегменті тактичного обмундирування та спорядження. Тим приємніше, що в нашій країні вже давно успішно працює така компанія, як Combat СпН.
Що криється під короткою назвою Combat СпН?
Під цією торговою маркою з 2005-го року працює група підприємств України. А скорочення "СпН", для тих, хто не знає, розшифровується просто: "спецназ".
За час свого існування продукція бренду проходила випробування і "обкатку" в різних умовах. Її носили «на собі» і спецпідрозділи, і бійці спецназу ВМС України, і силові структури. У ній подорожували туристи і промишляли мисливці. А після початку АТО вона воює разом з українськими бійцями.
Одним з найбільш серйозних досягнень торгової марки можна вважати розробку універсального камуфляжу "Хижак". Запатентований він в 2015-му році. На думку багатьох експертів з різних країн цей патерн перевершує по маскуючим характеристикам американські A-TACS і MULTICAM, а також англійські МТР і PENCOTT. Про популярність "Хижака" красномовно говорить число підробок на ринку. Як внутрішньому, так і зовнішньому.
Інноваційність цієї камуфлюючої схеми в тому, що вона не просто розбиває силует бійця, а створює так званий кільватерний ефект. Тобто розмазує чіткі обриси фігури, як при дуже швидкому русі. Основні кольори схеми трав'янисто-зелений, бежево-пісочний і темно-коричневий. Вони є переважаючими по всій території України, включаючи міський ландшафт.
Продукція Combat СпН в розрізі
Верхній одяг виготовляється компанією Combat СпН з суміші бавовни з поліестером. Для літніх моделей витримується пропорція 78/22. Для демісезонних – 60/40. Верхній шар зимових моделей виготовляється з 100% поліестеру або водонепроникної плащової тканини. Як утеплювач зазвичай застосовується матеріал Slimtex (слімтекс) щільністю 300 г/м2. Виготовлений на основі поліпропілену і поліефіру він зберігає комфортну температуру до - 25 ° С. Підкладка може бути з нейлону, віскози або флісу.
Для курток може використовуватися тканина Polartec щільністю 300 г/м2. Часто використовується матеріал Алова з флісовій підкладкою. З такого ж матеріалу виготовляються деякі шапки. Окремо необхідно згадати термобілизну. Для зимових моделей використовується мікрофліс (100%) поліестер.
Купити Combat СпН – придбати еталон якості
- Модельний ряд рюкзаків включає в себе як власні розробки, так і репліки американських прототипів, дещо вдосконалені для місцевих потреб ( "Каратель", "Спринтер", "Снайперський"). Остання модель являє собою унікальний гібрид тактичного рюкзака, збройового чохла і оригінальної підвісної системи. Його особливістю є також те, що в ньому передбачено два відсіки під трилітрові питні системи.
- Для парамедиків розроблений спеціальний рюкзак "Медичний". А для тих, хто і в міських умовах хоче виглядати оригінально і сучасно, призначені моделі "Сіті" та "Спринтер".
- Спальні мішки (в тому числі і для екстремально холодної погоди) утеплені слімтексом.
- Підсумки різного призначення, модульного типу і сумки для оперативних дій в міських і польових умовах.
- Стегнові тактичні пістолетні і револьверні кобури, а також платформи.
- Розвантажувальні системи типу "Кушак" і "Ліф".
- Багатофункціональні чохли для бронежилетів типу пах-шия ( "ПАША") і модульний виріб БЖ-ТМ "ЧЕРЕПАХА".
- У категорії "Ноші" слід зазначити репліку англійських "БАША". Виріб може використовуватися в якості одномісного намету, як ноші або тент.
Весь це асортимент можна розглянути на сайті магазину «Мілітарка» й при необхідності замовити потрібне спорядження чи одяг.
Радує те, що нині українські виробники тактичного спорядження та екіпіровки успішно конкурують не тільки з іноземними брендами, а й між собою. Це означає, що якісної продукції на нашому ринку стає все більше і більше. Причому, за досить доступними для українського покупця цінами. Хорошим прикладом такого українського бренду, що динамічно розвивається, служить торгова марка Camo-Tec, інтернет-магазин якої пропонує великий асортимент одягу, взуття та спорядження.
Camotec – інтернет-магазин з успішною діяльністю
Секрет успіху досить простий. Працьовитість і уважне ставлення до кон'юнктури сучасного ринку. Крім того, бренд Camo-Tec, й інтернет-магазин в тому числі, приносить величезну користь Україні. Розміщуючи замовлення всередині країни, він забезпечує багатьом людям робочі місця і справно поповнює скарбницю, сплачуючи податки. Торгову марку в масштабах новітньої історії країни не можна назвати молодою. Вона присутня на ринку з 2006-го року, і за минулі роки домоглася завидних показників. В її активі більше 3000 різних оригінальних виробів.
При виробництві використовується вітчизняна сертифікована сировина найвищої якості, а також імпортні матеріали, де без них в конкретних випадках ніяк не обійтися. У цьому неважко переконатися, зайшовши на сайт бренду camo-tec.com.ua.
Camotec купити воліють багато громадян
І є чому.
- У виробництві костюмів бренд Camo-Tec робить упор на виготовлення виробів, найбільш пристосованих для нашого аж ніяк не теплого клімату. Як верх використовуються тканини алова, дюспо і поліестер. Як утеплювач зазвичай застосовують синтепон нових генерацій, а підкладка виготовляється із флісу щільністю 220 г/м2. Зимові і демісезонні моделі виконані в найпопулярніших цифрових камуфляжах. Антибактеріальне просочення тканини, що не шарудить на морозі, робить ці моделі особливо привабливими. Вироби добре дихають і не створюють парникового ефекту.
- Виробляє компанія Camo-Tec також туфлі, берці та тактичні кросівки. Як матеріал для верху використовується натуральна шкіра, гідрофобний нубук і кинувся зі спеціальним просоченням. Для кріплення підошви з гуми або поліуретану зазвичай застосовується вакуумно-литьєвий спосіб. При виготовленні офіцерських туфель для підошви обраний зносостійкий поліуретан. Не забута і така важлива частина екіпіровки, як шкарпетки. Від найпростіших, виготовлених з 90% вовни, 5% лайкри і 5% поліестеру, до більш дорогих виробів, де до складу входять акрилове волокно (75.4%), нейлон (5.2%), еластан (10%) і спандекс (9.4% ).
- Не менш цікаво і термобілизна Camo-Tec для низьких температур, в яких переважають матеріали класу Polartec і Termoline.
- У розділі військової амуніції представлені розвантажувальні жилети і системи, захисні тактичні окуляри-маски, рукавички, наколінники і налокітники, тактичні ремені, пов'язки на кобури.
- Є в асортименті і рюкзаки з сумками (баулами) різної місткості. В тому числі, зручні для повсякденного носіння або для екскурсій однолямковие міські багатофункціональні рюкзаки об'ємом в 10 л.
- У розділі головних убором можна вибрати бафи, бандани, бейсболки, балаклави, панами, кавери (чохли) на шоломи а також протимоскітні сітки.
Роль військторгу "Мілітарка" в просуванні продукції Camo-Tec
Справитися з потоком замовлень бренду Camo-Tec одному не під силу. Тому наш магазин намагається запропонувати покупцям цю якісну продукцію, роблячи придбання максимально швидкими і комфортними. Гнучка і зручна система оплати, швидка доставка замовлення "Новою Поштою" і можливість повернення або обміну покупки завжди привабливі для багатьох наших покупців.
Спроба створення нового мульти-ландшафтного камуфляжу (Multi-Environment Camouflage) була зроблена компанією Hyde Definition. А повна назва нової лінійки – PenCott multi-terrain camouflage pattern. Успіхи в маскуванні для армії США представлялися сумнівними, і дозріла нагальна необхідність переходу з універсальною забарвлення камуфляжу (UCP) на новий патерн. Він позиціонувався як 3 різних варіанти забарвлення уніформи і окремо пропонувалося маскувальне забарвлення для тактичного спорядження.
Камуфляж PenCott – нове слово в мистецтві маскування
Справа в тому, що після аналізу бойового досвіду в Іраку і Афганістані Конгрес США в 2009 році видав законопроект, який зобов'язував армійських фахівців розробити нову схему камуфляжу для ведення війни в Афганістані та проведенні конструкторських і дослідницьких робіт в цьому напрямку. Визнавалося, що схеми, які використовуються в камуфляжах військового форменого одягу ACU і ECWCS, у багатьох випадках поступаються розробкам інших країн і не працюють досить ефективно. Влітку 2010 року виробникам було запропоновано створити 3 схеми колірної адаптації для одягу: для пустельної місцевості ("desert"), лісистій ("woodland") і перехідний варіант ("transitional"). Також пропонувалося розробити патерн для тактичного навісного спорядження – розвантажувальних систем, підсумків, рюкзаків.
Особливості нового патерну PenCott
Ще в 2008 році компанія Hyde Definition створила дочірнє відділення спеціально для розробки нових, гібридних видів камуфляжу. Результатом кількох років роботи й став патерн PenCott. Він працює за принципом змішання контрастних тонів на тлі іншого кольору, створюючи розмиті і чіткі форми та межі. Цей принцип передбачає, що людське око не може обробити настільки складні схеми, перемикаючись на більш прості деталі навколишнього ландшафту. Така гібридна фрактальна (ламана, подрібнена) геометрія розчиняє людський силует на місцевості, роблячи його не розпізнаним, як єдине ціле.
Крім того, в паттерні присутні різні схеми "розмивання" об'єкта. Розташовані на близькій відстані контрастні тони, створюють для спостерігача ілюзію глибини. Іншими словами, силует розмивається не тільки в двомірному просторі, але і деформується в глибину.
Для спорядження запропонована схема називається PenCott-TEC™ ( "Tactical Equipment Camouflage – камуфляж для тактичної екіпіровки"). Ключові кольори цього патерну підходять до "Pencott green zone" ( "зеленка"), "Sandstorm" ( "піщана буря") і "Badlands" ( "безплідні землі"). Таким чином, можна носити форму одного патерну, а спорядження – іншого без втрати маскувальних якостей кожного.
Нове не значить, що його не має в «Мілітарці»
Камуфляж Pencott, хоча він й з'явився відносно недавно, вже можна придбати в "Мілітарці". Особливий інтерес у покупців викликають зимові камуфляжні костюми, головні убори, розвантажувальні системи. Адже дуже багато роблять покупок в "Мілітарці": страйкболісти, мисливці і туристи, які прагнуть купувати екіпіровку в передових патернах від кращих брендів.