- Головна
- Військова форма
Військова форма - Digital Desert - Vegetato - Чорний - Камуфляж - Ліс
Позиції 1-24 з 1027
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка 4
- Сторінка 5
- Сторінка Наступне
Позиції 1-24 з 1027
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка 4
- Сторінка 5
- Сторінка Наступне
Цифрові (піксельні) камуфляжі стають все більш затребуваними. І не тільки для комерційних застосувань. Його беруть на озброєння багато країн світу. Наприклад, в Україні – це ММ-14. А один з камуфляжів американських морських піхотинців – Digital Desert.
Digital Desert на початку свого славного шляху
Що таке Корпус морської піхоти США, US Marine Corps, скорочено USMC? Відстань Американського континенту від країн Європи, Азії або Африки передбачає лише два шляхи перекидання військовослужбовців до цих географічних районів, по повітрю або морським шляхом. Перший досить дорогий і проблематичний. А ось другий – в самий раз. Тому і народився такий термін, морський піхотинець. Сухопутний моряк. Недарма їх емблемою служить глобус з якорем (Globe and Anchor).
Фактично морпіхи це не моряки. Це відмінно навчена і вишколена піхота, яку доставляють до місця призначення морем. Передбачувані театри дій – лісостеп, джунглі або пустельні райони. Тому і прийнято в обмундируванні морської піхоти два основних камуфляжних патерна – MARPAT'а. MARPAT Woodland і MARPAT Desert. З деяких пір до них додався третій, який іноді використовується підрозділами USMC – MARPAT Urban.
Розробку інноваційного, цифрового патерну для морських піхотинців почали в 2000-му році. Після всіх невдалих дослідів зі спробами створення універсального камуфляжу. У 2001-му році патерн був всебічно випробуваний і в 2002-му офіційно прийнятий на озброєння.
Як працює цифровий Digital Desert?
Складається він з наступних кольорів: жовтувато-коричневий, світлий жовтувато-коричневий, світло-коричневий і коричневий. Не слід плутати його з канадської схемою CADPAT AR, призначеної для посушливих районів. Принцип той же, піксельний, але кольори інші.
Камуфляжний патерн побудований з невеликих квадратиків, які можуть візуально складатися в більш великі структури, накладаючись і перетинаючись. Такий піксельний принцип дозволяє на різних відстанях об'єкта від спостерігача дробити силует не тільки на площині. Він створює тривимірну ілюзію того, що окремі частини силуету знаходяться від спостерігача на різних відстанях.
Фокус в тому, що спостерігач бачить зображення об'єкта, сформоване спочатку з окремих точок, пікселів. Таким же чином ми бачимо картинку, намальовану на екрані цифрового дисплея або телевізора. Тільки там, незалежно від відстані, зображення зберігає пізнавані риси. А в камуфляжній схемі все навпаки. Там розробники свідомо намагаються роздробити впізнаваний об'єкт на набір нерозпізнаних плям.
Digital Desert по праву вважається одним з найбільш вдалих камуфляжів XXI-го століття. На жаль, він не уникнув долі багатьох популярних маскувальних шаблонів. Його дуже часто підробляють, а такі випадки не йдуть на користь покупцям. Хоча, треба зізнатися, переважна більшість контрафактної продукції зосереджено на ринку пострадянських країн. І весь цей сумний процес часто не обходиться без участі наших китайських друзів. А от поживачі Західної Європи і американського континенту з такою проблемою просто не стикаються.
Чим приваблює покупців «Мілітарки» Digital Desert?
Як це часто буває, даний цифровий патерн виявився дуже ефективним не тільки в пустельних місцевостях. У лісостеповій смузі України, особливо восени, він чудово розбиває людський силует, створюючи вдале маскування. Лише на зеленому тлі, він буде не зовсім придатним, роблячи зображення занадто видимим та об’ємним.
В асортименті магазину «Мілітарка» в цьому патерні можна придбати: легкі польові костюми, тактичні сорочки, футболки, балаклави, панами та бандани. Крім відмінних маскувальних властивостей, шаблон Digital Desert приваблює покупців й своїм оригінальним малюнком, й його купують просто для повсякденного носіння.
Необхідно відразу зазначити, що назва цього камуфляжу самі італійці пишуть двояко, приблизно, у співвідношенні 50 на 50. "Vegetato" в різних джерелах можна зустріти так само часто, як і "Vegetata". Звичайно ж, на достоїнствах і недоліках самого камуфляжу це не позначається.
Історія італійського Vegetato
Італія одна з небагатьох країн, де історія використання маскувальної тканини має дуже глибоке коріння. І це незважаючи на глибоке шанування традицій, в тому числі і щодо армійських мундирів. А такого масового постійного перевдягання своїх солдат не знає, мабуть, жодна з армій світу. Ще під час Першої світової війни всі Альпійські частини були переодягнені в комбінезони-маскхалати білого кольору ( "Alpini"), використовували їх і в Другу світову. Модель "M1929 Telo mimetico" широко використовувалася десантниками під час Другої світової війни, в неї були одягнені і деякі інші підрозділи. Війська Вермахту в 44-му році (після капітуляції Італії в 1943 році) також переодягли багато свої частини в цю форму.
У 50-е і 60-е роки в Італії для морських піхотинців і інших частин був випущений новий камуфляж в 3-х модифікаціях. На оливково-зеленому тлі розташовувалися охристі і червонувато-коричневі плями. Цей шаблон, "Esercito" використовувався протягом майже 45 років. Для військово-морських сил випускався варіант "Marina", де фоном служив блакитно-сірий, а не оливково-зелений колір. 3-тя модифікація передбачала розміщення на світло сірому тлі плям пісочного і червонувато-коричневого кольору.
У 80-роки італійське командування Збройними силами прийняло рішення про модернізацію військової уніформи. Перших повинні були переодягнути елітні частини Reggimento Сан-Марко. До 1990 року італійські фахівці приступили до розробки нової лінійки універсальних камуфляжів для морпіхів, лісистих і посушливе-пустельних ландшафтів. Була застосована методика, що імітує аерографію, при проектуванні нових камуфляжних моделей. У загальному випадку це був 5-ти кольоровий паттерн, що складається з оливково-зеленого, рожево-червоного, жовтувато-коричневого, світло-сірого і чорного кольорів. На цьому стандарті, RSM, ґрунтується безліч сучасних комерційних варіацій патернів "під Італію".
У 2004 році для загального використання в Збройних силах Італії вводять mimetico "Vegetato". Він являє собою основу захисного кольору, по якій розкидані плями оливкового, червонувато-коричневого і шоколадно-коричневого кольору. Для пустельних місцевостей випускають 4-х кольоровий шаблон, де на піщано-бежевому тлі нанесені охристі, світло-бежеві і шоколадно-коричневі плями. Для морських підрозділів спеціального призначення (COMSUBIN) також був розроблений паттерн, який відрізнявся дещо темними кольорами, особливо, коричневим.
Де можна купити камуфляж Vegetato?
В даний час під назвою "Vegetato" купити можна камуфляжну форму і спорядження самих різних варіацій, породжених фантазією комерційних виробників. Однак це не применшує достоїнств оригінальних італійських розробок.
Дуже часто при виборі польової форми до нас звертаються люди самих різних інтересів. Але, на жаль, до цих пір ще не все правильно розуміють, що таке камуфляж. А головне, навіщо він потрібен покупцю. Адже звертаються і любителі ейрсофту, і мисливці, і туристи, і ще безліч найрізноманітніших людей зі своїми інтересами. Допомогти правильно зробити вибір кожному – наше завдання.
Чи існує колір камуфляж?
Якщо мова йде про однорідне забарвлення одягу, то так. Спочатку поняття маскувального, тобто камуфляжного забарвлення, як раз і з'явилося через його схожість з поверхнею ґрунту, буйною або незначною рослинністю. Застосовувати її для приховування військовослужбовців на поле ведення бойових дій стали років 150 тому. Відбулася така революція ближче до кінця XIX століття. Це були кольори хакі, пісочний, брудно-коричневий, а дещо пізніше олива.
Таке забарвлення польової форми охоче вибирають туристи, так як воно не так забруднюється. Однак, коли мова йде про маскування мисливця, скільки людей, стільки й думок. Справа в тому, що багато звірів, занадто яскравих кольорів не розрізняють. Але виділити людський силует з навколишнього ландшафту цілком здатні. Те саме можна сказати й про риб, які на мілководді або в поверхні води можуть лякатися людської фігури. Однак наше око, та ще озброєний оптичним приладом, більш досконалий інструмент. Тому і стали з'являтися не просто однотонні маскувальні кольори, а їх комбінації, які об'єднувалися в певну камуфляжну схему. Їх призначення полягало в тому, щоб ускладнити виділення знайомих обрисів на місцевості. Досягається такий ефект за рахунок того, що візуально силует людини в такому маскувальному костюмі починає зливатися з навколишніми предметами, деформується до невпізнання.
У маскувальній схемі мають значення не тільки кольори, але і їх насиченість, а також форма плям та взаємне розташування. Все це разом і складає неповторний малюнок. У наші дні, крім застосування камуфляжних схем на полі бою, вони представляють великий інтерес для любителів тактичних ігор на відкритому повітрі, ейрсофта. Вони, як правило, відносяться до категорії найбільш вимогливих і прискіпливих покупців.
Сучасний камуфляж і інноваційні розробки
Серйозні дослідження, присвячені пошукам камуфляжних схем для маскування солдата, почалися в 20-х роках минулого століття в багатьох країнах. В СРСР, наприклад, був розроблений камуфляж, який використовується до цих пір. Він називався "Амеба". Наносився він на маскувальний халат і володів хорошими розмиваючими силует властивостями.
Величезний інтерес під час Другої війни до пошуку нових камуфляжних схем проявляли в нацистській Німеччині. Їх розробки багато в чому вплинули на появу нових маскувальних схем у всьому світі протягом другої половини XX-го століття.
Величезним кроком вперед стала поява так званих цифрових патернів, що мають піксельну структуру. Вони використовують принцип відтворення зображення на екрані цифрового монітора. З найдрібніших структур складаються більші і так далі. Це дозволяє досягти ефекту не просто розмивання об'єкта на площині, а дроблення його на окремі елементи, візуально віддалені від спостерігача на різній відстані. Такий тривимірний ефект спрацьовує на різній відстані об'єкта від спостерігача. Тому в даний час принцип цифрових патернів посилено експлуатується розробниками маскувальних схем.
Будь-який камуфляж в «Мілітарці» - виріб оригінальний
Дійсно, всі вироби надходять безпосередньо від виробників або їх сертифікованих представників. Це дуже важливо, тому що нанесення маскувального забарвлення на тканину в наші дні часто являє собою складний технологічний процес. А на сучасному ринку безліч підробок від недобросовісних виробників, які просто імітують кінцевий продукт. Про якість, природно, і говорити не доводиться. Але таким виробам в нашому військторзі не місце.
Кожен масив лісів індивідуальний і неповторний. Він динамічний, мінливий та постійно знаходиться в русі, як струмок або повноводна ріка. Тому вимагає індивідуального підходу до камуфляжної екіпіровки. У нашій країні ліси займають великі площі, тому бажаючих серед мисливців і любителів тактичних ігор зі зброєю, придбати камуфляж Ліс досить багато.
Що таке камуфляж Ліс?
Назва ця збірна. Самих всіляких маскувальних малюнків для будь-якого часу року, типів рослинності та ландшафту існує величезна кількість. Переважна більшість з них мають чисто комерційне значення, і в арміях різних країн світу на озброєнні вони не перебувають. Натомість використовуються людьми, яким в силу умов, які накладаються їх хобі, доводиться вдаватися до маскування.
Є серед них мисливці, для яких хороше маскування має значення більше, ніж для звичайної людини з рушницею. Це ті, хто вирушає на природу з фоторушницею. Попит збільшує і неухильно зростаюча армія людей, які вважають за краще вогнепальної зброї лук або арбалет. Повернення до прийомів відстрілу дичини далекими предками нині в тренді.
Деякі з маскувальних костюмів можуть використовуватися охоронними силовими позавідомчої структурами, інспекторами охорони рибних і лісових ресурсів. Тільки маскуватися їм доводиться від найнебезпечнішого на світлі хижака, людини.
Крім чисто комерційних типів, під поняття камуфляж Ліс підпадають і деякі офіційно прийняті на озброєння камуфлюючі схеми. До них можна віднести вітчизняний цифровий ММ-14 (новий український камуфляж), який у багатьох випадках показує себе серед рослинності з найкращої сторони.
Який камуфляж Ліс купити найкраще?
Крім маскувальних якостей, камуфляж повинен володіти ще й іншими властивостями. Чим складніше малюнок, тим він менше може прослужити. Вся справа в тому, що при найменшому відході від заявленої технології, він може почати втрачати свої властивості. Адже в будь-якому випадку костюм доводиться іноді прати. Причому, дотримуючись певних правил. А для деяких патернів неправильне прання може послужити серйозним випробуванням. Якщо виходити з принципу "чим простіше, тим краще", то в лідерах, звичайно, виявиться добра стара "амеба". Тим паче, що деякі українські виробники продовжують її випуск досі. Значить, попит є! Безумовно, до цієї ж категорії можна віднести і "Срібний лист", "Берізку", "Дубок" та інші перевірені часом маскувальні схеми. Вони не такі складні у виробництві, як сучасні, і цілком підходять для багатьох умов застосування. Можна також спокійно купувати і бундесверовський "Флектарн", а також випробуваний "Multicam". Головне, правильно їх підбирати. А вартість у них цілком доступна практично кожному.
Більш дорогим задоволенням буде категорія патернів, до якої відноситься піксельний камуфляж ліс. Наприклад, американський "Kryptek Mandrake", "Kryptek Highlander" або українські "Варан" з "Жабою" для багатьох українських ландшафтів цілком підійдуть. Вистачило б коштів на їх покупку. "Рудий мох", "Звіробій" також цілком доречні в певному оточенні та пори року. А для сніжної зими підійде "зимовий піксель". Але з пранням їх все ж потрібно дотримуватися обережності. До речі, практика показує, що одним з кращих пральних порошків в даному випадку служить звичайне господарське мило.
Камуфляж Ліс купити в «Мілітарці» можна різний
Головне, чим не ризикує покупець, це придбанням контрафактної продукції. На кожну партію виробів є відповідний сертифікат якості. Бувають і негативні коментарі клієнтів. Але вони пов'язані або з невдалим вибором, або лежать на совісті виробника, який десь допустив неточність. Буває іноді і таке, навіть з найвідомішими брендами.