- Головна
- Військова форма
Військова форма - Олива - Партизан - Осенний лист - Пустыня
Позиції 1-24 з 840
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка 4
- Сторінка 5
- Сторінка Наступне
Позиції 1-24 з 840
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка 4
- Сторінка 5
- Сторінка Наступне
Це камуфляжне забарвлення, дещо відрізняється від "дідуся" камуфляжу – хакі. Останній ближче до пісочних відтінків, а колір олива більш глибокий і насичений. Olive (Olive Green) володіє кращою універсальністю в порівнянні з ним. Свого часу, зокрема, широко використовувався американською армією під час Другої світової війни, В'єтнамської і війни в Кореї. У різні періоди перебував на озброєнні практично у всіх арміях світу.
Класика камуфляжу – колір олива
У японській армії вже в кінці XIX століття скопіювали у англійців колір хакі, але надали йому жовтувато-зелений відтінок, практично першими запровадивши в перелік захисних кольорів "оливу".
До останнього часу в якості офіційного камуфляжу цей колір був на озброєнні лише в армії Ізраїлю (більш ніж 40 років). В наші дні камуфляж олива продовжують використовувати при маскуванні будівель і споруд, військової техніки в деяких країнах світу. Це маскувальне забарвлення в даний час широко використовується в комерційних цілях при створенні одягу для любителів стилю мілітарі. Висока мода також не оминає оливу своєю увагою. Періодично на високих подіумах світу з'являються жіночі та чоловічі колекції в цьому популярному захисному кольорі.
Висока практичність одягу кольору "олива" здобули їй велику популярність у тих людей, хто проводить вільний час без "білого комірця". Туристи, мандрівники, мисливці, рибалки – всіх не перерахуєш, прагнуть купити камуфляж олива, а як відомо, великий попит народжує відповідну пропозицію.
Універсальне й не старіюче забарвлення Олива
Форма в оливі дійсно відмінно підходить для багатьох застосувань. Фотомисливець чи рибалка не будуть надмірно виділятися на тлі навколишнього ландшафту. Та й для традиційної полювання з рушницею або арбалетом вона часто цілком придатна, якщо мова не йде про сніжні зими. Провідні бренди світу, виробники реплік популярних моделей минулих років не гребують випускати їх в цьому захисному забарвленні, справедливо вважаючи, що в такому варіанті вони будуть користуватися не меншим попитом.
Наприклад, на нашому сайті в широкому асортименті представлена продукція відомої німецької компанії Mil-Tec оливкового кольору. Це светри, рюкзаки, куртки, берці та черевики. Армійські багатофункціональні ножі та мультитули. Головні убори, каремати, складні лопати, рукавички і шкарпетки.
Німецький бренд MFH пропонує високоякісне взуття кольору "олива", маскувальні костюми, куртки та рюкзаки. А американська компанія "5.11" пропонує черевики й кросівки преміум класу.
Військові і гірськолижні черевики, взуття для трекінгового туризму, кросівки найвищого класу представлені продукцією бренду LOWA. Взуттям також представлені відомі, італійська компанія Graninge та Magnum з Великобританії.
Українські виробники, зрозуміло, не відстають від "планети". Багато реплік популярних моделей одягу, взуття, спорядження та допоміжного обладнання можна знайти у нас на сайті в виконанні українських майстрів. Звичайно, і оливкового кольору.
Пропозиція маскувальних патернів на сучасному ринку така велика, що розібратися в ній може далеко не кожен. Крім тих, що почали розробляти ще в 20-і роки минулого століття, додалося розмаїття камуфляжів багатьох країн світу. А ще існує величезна кількість так званих комерційних схем, однією з яких і є камуфляж Партизан.
На яких принципах базується камуфляж Партизан?
Як і в багатьох сучасних розробках, в його основі лежать принципи, випробувані ще фахівцями Третього рейху. Простежити історію цієї маскувальної схеми досвідченому оку нескладно. Досить уважно розглянути камуфляж Партизан, фото якого в надлишку можна відшукати в світовій павутині. Відразу кинеться в око те, що там відсутні паралельні штрихи, які створюють "ефект дощу". Це означає, що схема розроблялася у військах СС, а не в інших підрозділах вермахту.
У період Другої світової війни, в ваффен СС, використовували спочатку три поєднання кольорів. Темно-сірий і світло-сірий застосовували для весни. Зелений і багряно коричневий були актуальними влітку, а восени – коричневий з жовтим. Причому схем нанесення малюнків було п'ять: "дубове листя", "осколковий", "широколисте дерево", "горох" і "пальма".
Ось саме з "дубового листа" (Oak Leaf) і змальований колір "Партизан". Oak Leaf продовжив еволюцію техніки нанесення шаблону "Blurred Edge" ("розмитий край"). Але на відміну від трьох основних пар поєднань кольорів, в схемі були присутні вже чотири різні відтінки, що послужило проривом в подальшій техніці побудови маскувальних схем. Новинка випускалася в літньому і в осінньому варіантах. Вона виявилася настільки вдалою, що її не витіснив навіть позиціонований з 1944 року в якості стандарту "Dot pattern".
Таким чином, якщо бути зовсім точним, в основу сучасної інтерпретації покладено патерн "Waffen SS Oak Type II". У схемі чотири кольори у вигляді хаотично розкиданих плям. Коричневий, світло-коричневий, зелений і чорний відтінки змішані в рівних процентних частках. На перший погляд таке поєднання забарвлень виглядає відштовхуюче. Однак це і є ознакою хорошого камуфляжу. Від нього хочеться скоріше відвести погляд.
Що стосується комерційних назв, то вони часто бувають звучними й такими, що запам'ятовуються. А даються вони виробниками комерційних маскувальних схем з чисто маркетингових міркувань. Замість "партизана" у деяких російських виробників, які злегка варіюють насиченість і вагову масу кольорів, можна зустріти і інші позначення. Наприклад, "Жаба". Українські ж виробники дотримуються лише прийнятої назви.
Ким затребуваний камуфляж Партизан?
В силу поєднання своїх чотирьох кольорів, даний камуфляжний патерн добре підходить для маскування власника влітку і восени практично серед всіх ландшафтів України. Особливо це стосується мисливців, рибалок, любителів підглянути за поведінкою птахів та тварин в їх природному середовищі існування. За деякими даними його використовують і в окремих підрозділах ГРУ Російської Федерації.
Купують камуфляж партизан і шанувальники ейрсофта. Однією з переваг цієї схеми є те, що при намоканні, ніякий колір відносно інших не стає темніше, зберігаючи загальний баланс відтінків.
Воєнторг «Мілітарка» пропонує продукцію в камуфляжі «Партизан»
У нас можна придбати літні костюми в цьому камуфляжі, зимові моделі, куртки та штани. Пропонуються кепки, балаклави і футболки, а також зимові рукавиці на хутрі. Оплатити покупку можна різними зручними способами. А отримати замовлення швидко і без затримок в будь-якому бажаному відділенні "Нової Пошти".
Радянські маскувальні схеми можна часто сплутати між собою за найменуваннями. Їх називали по-різному, іноді створюючи неабияку плутанину. Камуфляж Осінній лист теж не минула ця доля. А історію він має вельми та вельми довгу.
Камуфляж Осінній лист і історія його еволюції
Він тісно пов'язаний з таким видом екіпіровки, як КЗС (костюм захисний сітчастий). Його вводили на речове забезпечення радянських військ в 1975 - 1976 роках. В ті часи гостро стояло питання захисту особового складу від зброї масового ураження. Радіоактивні опади, бактеріологічна зброя – від усього цього міг захистити загальновійськовий захисний комплект. Але незважаючи на свої непогані захисні властивості, він не пропускав повітря. І перебувати в ньому, особливо в літню спеку, можна було лише дуже обмежений час, щоб уникнути теплового удару.
Тоді і стали випускати КЗС, який виготовлявся з бавовняної тканини і мав сітчасту структуру. Після виходу із зони ураження ОМП його належало негайно знімати і утилізувати. Тканина просочувалася спеціальним складом, який не давав їй займатися та горіти. Випускався він у простому двокольоровому камуфляжі, жовті плями на світло-зеленому тлі, а також світло-коричневі плями на сіро зеленому тлі. Ось це забарвлення вже можна умовно вважати Осіннім листом.
Але сама назва, КЗС, вже породжувало певну плутанину. Справа в тому, що це переклад на російську мову терміну, загальноприйнятого в технології передачі різних кольорів, RGB. Червоний, зелений, синій. Шляхом змішування в різних пропорціях можна було отримати практично будь-який відтінок. Само собою зрозуміло, що ніякого відношення до маскувальних комплектів ця абревіатура не має.
А почалася історія Осіннього листа набагато раніше, ще в період Другої світової війни. Після перебору декількох варіантів був розроблений 3-х кольоровий "Пальма". Ще один привід для плутанини. Адже "Пальма", прообраз перших цифрових камуфляжів, був розроблений в 1984-му році. Так ось, "Пальма тип 2" є не що інше, як "Срібний лист". А його варіант для використання у весняно-осінній період отримав назву "камуфляж Осінній лист". Але і це ще не кінець історії.
Камуфляж Осінній лист дає певні переваги
Якщо мова йде про ранні камуфляжі, то це справедливо. Вони до цих пір випускаються українськими виробниками. Їх перевага полягає в тому, що вони виконані з бавовняної тканини, мають простий малюнок і витримують багаторазові прання. А от сучасні комерційні схеми, що випускаються для любителів полювання, являють собою досить складний малюнок, з реалістично зображеними гілками, листям і стовбурами дерев. Нанесення таких маскувальних схем вимагає не тільки правильної передачі кольору, але й дотримання всіх жорстких вимог до технологічного процесу. Крім того, ці камуфляжі вимагають дбайливого ставлення і делікатного прання. Застосування різних відбілювачів на будь-якій основі неприпустимо. Практика показує, що найкращим миючим засобом є звичайне господарсько мило. Прання рекомендується ручне в воді температурою 30 ° С.
Спектр виробів в новітніх модифікаціях Осіннього листа дуже великий. Крій костюмів для полювання досить просторий, щоб їх можна було надягати поверх іншого одягу. Є на ринку і мембранні костюми типу софтшелл. Вони виготовлені з поліестеру і нейлону та вимагають особливо дбайливого поводження. Цікаві також й недорогі роздільні дощовики, виготовлені з ПВХ.
Камуфляж Осінній лист в асортименті нашого військторгу
З огляду на складну технологію нанесення сучасних камуфляжних малюнків, вироби в таких кольорах краще купувати в надійних магазинах. Це є гарантією того, що ви купуєте оригінальний виріб від виробника, а не підробку, яка за якістю взагалі нікуди не годиться.
Занадто часто, на жаль, пустельні райони земної кулі ставали ареною кривавих битв, в яких гинули десятки тисяч людей. Причиною воєн могли бути нафта, газ, релігійні мотиви і зовсім вже притягнуті за вуха приводи. Так чи інакше, але з розвитком технологій маскування бійців на місцевості з'явилося і безліч специфічних камуфляжів, в загальному випадку званих колір пустеля.
Звідки таке різноманіття класу колір Пустеля?
По-перше, пустелі в різних частинах земної кулі можуть відрізнятися за забарвленням пісків. По-друге, велике значення має час року і час доби. Навіть невелика зміна вологості вже може призводити до того, що переважаюче забарвлення ландшафту зміниться. По-третє, не слід скидати з рахунків і вельми специфічні зони. Такі, яких багато, наприклад, в Афганістані. З скельними виходами і безплідними ділянками висохлої землі. А на всіх на них велися (і ведуться) запеклі бої.
Тому творці маскувальних малюнків постійно вели пошук все більш досконалих і універсальних схем. Відзначилися в цьому плані англійці, які по праву вважаються першовідкривачами камуфляжу. Хоча, що властиво для консервативних жителів Великобританії, справа просувалася зі скрипом. Однак вони перші ввели поняття маскування, назвавши свій варіант камуфляжної схеми Disruptive Pattern Material (DPM).
Африканська кампанія 1940-1943 років змусила англійців вкотре переглянути усталені погляди на маскувальне забарвлення форми своїх солдатів. Однак лише до 60-х років минулого століття була остаточно прийнята схема оригінального малюнка, що складається з трьох кольорів: темно-коричневого, світло-коричневого і рідкісних вкраплень зеленого. Виявилося, що його можна використовувати також в міських умовах. А такі країни, як Канада і Голландія використовували його аж до 90-х.
Але по-справжньому вдалий варіант Desert DPM (DDPM) був створений лише перед операцією "Гранбі" в Перській затоці (1990-1991). Він заслужено отримав своє прізвисько "sand and rust", "пісок і іржа". Ця схема найкраще передавала специфіку ландшафту того регіону.
Американські військові теж не сиділи, склавши руки. Їх зусиллями було створено патерн 6 Color Desert. Однак в процесі першого конфлікту в Перській затоці виявилося, що найкраще себе веде 3-х кольорова схема. За нею на хвилі впровадження нового стандарту ACU з'являється цифровий ACU Pattern (ACUPAT), ACU Digital Desert. З'явився свій камуфляж й у американських морських піхотинців, Мarpat Digital Desert.
Над маскуванням в пустелі чаклували практично всі країни-учасниці Північноатлантичного альянсу. Адже їм доводилося брати участь у всіх операціях, що проводяться на Близькому Сході. У канадців з'явився специфічний CADPAT AR. Французи розробили свій варіант, Daguet Desert pattern. В Італії застосовують 4-х кольорову схему Digital Vegetato Desert, яку називають ще "Desertato". Поляки в 2002-му році взяли на озброєння схему Pantera Pustynna. Мають свої розробки також Норвегія, Швейцарія і Данія. У Німеччині на основі Flecktarn в 1991 році був розроблений Tropentarn (рання назва – Wüstentarn). Схема дуже проста, але ефективна: 70% колір хакі, 20% світло-коричневий, 10% темно-зелений.
Колір Пустеля з точки зору українця
Крім всіх перерахованих, існує ще безліч всяких комерційних камуфляжів, що також прекрасно підходять для наших степових районів. Їх випускають як зарубіжні відомі виробники, так і українські бренди. Їх цільова аудиторія – військові, мисливці і любителі ейрсофта. Але, крім усього іншого, колір Пустеля популярний ще й у людей, які люблять модно одягатися. Адже він в тренді вже давно. У чистому вигляді його часто називають тан. Він поєднується з багатьма іншими – кавовим, коричневим, жовтим. А з практичної точки зору – він добре відбиває сонячне світло в жарку погоду і рівномірно вигорає.
Різна продукція в кольорі Пустеля на будь-який смак
"Мілітарка" пропонує не тільки тактичну екіпіровку, а й сучасний та модний одяг для повсякденного носіння. Цим і викликаний постійний наплив покупців. Але найголовніше, ми всіляко оберігаємо наших відвідувачів від небезпеки придбання контрафактної продукції. Головне наше досягнення – це та довіра, яку надають нам люди вже багато років.