- Головна
- Військова форма
Військова форма - Dobermans Aggressive - Camotec - Surplus - Форма хакі
Цей бренд з'явився не просто так. Урбанізація життя, постійний тиск на психіку напруженого міського ритму, необхідність швидко приймати рішення призвело до його появи. Адже одяг від Dobermans Aggressive служить своєрідним проявом протесту. У той же час він виключно підкреслює яскраво виражений брутальний стиль власника і його мужність.
Dobermans Aggressive – сплав спокійної впевненості та агресії
Походження бренду відноситься до далекого 1969 року. Той час в США характеризувався бурхливими молодіжними протестами проти війни. Це проявлялося не тільки в мирних демонстраціях. Входив в моду стиль мілітарі. Протест проти непорушних підвалин пуританського суспільства знайшов вихід і в русі хіпі. Ось тоді-то один з німців, що живуть в Сполучених Штатах, задумав створити компанію, яка б випускала одяг відповідного напряму.
Важко сказати, що з'явилося раніше, слоган "Express your Agression" (вислови свою агресію) або назва бренду. Але вони обидва точно передають те, що хотіли висловити виробники. Трансформація внутрішньої агресії в злегка зухвалий й недбалий стиль одягу – основна ідея всіх моделей.
Особливості бренду Dobermans Aggressive
Компанія орієнтується на популярні нині стилі casual і stree twear для повсякденного носіння. Причому багато моделей мають яскраво виражені риси стилю мілітарі. Вироби характеризуються великою кількістю найрізноманітніших принтів, в яких переплітаються готичні мотиви, нордична символіка і популярні теми ультрас. Мечі, стилізація гербів, хрести в поєднанні з короткими і виразними слоганами надають моделям впізнаваність і неповторний шарм.
Спочатку в дизайн закладалася манера одягу, яка характерна для байкерів, вуличних бійців і порушників громадського спокою. Трохи пізніше з'явилися такі деталі, як безліч накладних кишень на брюках, властиві тактичному обмундируванню. Вся продукція позиціонується як чоловіча.
Основним матеріалом для виробництва своїх моделей DA (Dobermans Aggressive) обирає лише якісну 100% бавовну. Але для виготовлення зимових курток можуть застосовуватися гіпоалергенні нейлон чи поліестер. У дизайні використовуються виключно чорний, червоний сірий, білий кольори, і їх поєднання без напівтонів. Тільки ряд моделей джинсів можуть мати класичний синій колір. При нанесенні принтів застосовуються сучасні технології або вишивка. Як елементи декору широко використовуються нашивки і шеврони. Тому вартість моделей може бути досить велика. Вироби не линяють, не деформуються і не сідають після прання.
Все виробництво бренду Dobermans Aggressive знаходиться в країнах Євросоюзу. Основні потужності зосереджені в Польщі. Частина продукції виготовляється в Туреччині, звідки надходить і переважна маса бавовняної тканини. Фірмовою особливістю DA є повне ігнорування в якості партнерів підприємств Китаю і Південно-Східної Азії.
Dobermans Aggressive купити в Україні пропонує «Мілітарка»
Вибір виробів Doberman's Aggressive, купити які можна в нашому військторзі, поки не включає в себе все різноманіття зимової та літньої одягу від цього бренду. Але ми постійно працюємо над його розширенням. А повний асортимент Dobermans Aggressive включає наступні.
- Зимові куртки: легкі, непромокаючі, забезпечені капюшонами.
- Джинси і штани в стилі мілітарі, а також спортивні моделі.
- Толстовки з флісу, полегшені і утеплені, з капюшоном і без нього.
- Светри, виготовлені з натуральної бавовняної пряжі. Деякі моделі забезпечені підстібками.
- Олімпійки, футболки і лонгсліви, майки. Це найбільш представницька частина асортименту даного бренду.
Радує те, що нині українські виробники тактичного спорядження та екіпіровки успішно конкурують не тільки з іноземними брендами, а й між собою. Це означає, що якісної продукції на нашому ринку стає все більше і більше. Причому, за досить доступними для українського покупця цінами. Хорошим прикладом такого українського бренду, що динамічно розвивається, служить торгова марка Camo-Tec, інтернет-магазин якої пропонує великий асортимент одягу, взуття та спорядження.
Camotec – інтернет-магазин з успішною діяльністю
Секрет успіху досить простий. Працьовитість і уважне ставлення до кон'юнктури сучасного ринку. Крім того, бренд Camo-Tec, й інтернет-магазин в тому числі, приносить величезну користь Україні. Розміщуючи замовлення всередині країни, він забезпечує багатьом людям робочі місця і справно поповнює скарбницю, сплачуючи податки. Торгову марку в масштабах новітньої історії країни не можна назвати молодою. Вона присутня на ринку з 2006-го року, і за минулі роки домоглася завидних показників. В її активі більше 3000 різних оригінальних виробів.
При виробництві використовується вітчизняна сертифікована сировина найвищої якості, а також імпортні матеріали, де без них в конкретних випадках ніяк не обійтися. У цьому неважко переконатися, зайшовши на сайт бренду camo-tec.com.ua.
Camotec купити воліють багато громадян
І є чому.
- У виробництві костюмів бренд Camo-Tec робить упор на виготовлення виробів, найбільш пристосованих для нашого аж ніяк не теплого клімату. Як верх використовуються тканини алова, дюспо і поліестер. Як утеплювач зазвичай застосовують синтепон нових генерацій, а підкладка виготовляється із флісу щільністю 220 г/м2. Зимові і демісезонні моделі виконані в найпопулярніших цифрових камуфляжах. Антибактеріальне просочення тканини, що не шарудить на морозі, робить ці моделі особливо привабливими. Вироби добре дихають і не створюють парникового ефекту.
- Виробляє компанія Camo-Tec також туфлі, берці та тактичні кросівки. Як матеріал для верху використовується натуральна шкіра, гідрофобний нубук і кинувся зі спеціальним просоченням. Для кріплення підошви з гуми або поліуретану зазвичай застосовується вакуумно-литьєвий спосіб. При виготовленні офіцерських туфель для підошви обраний зносостійкий поліуретан. Не забута і така важлива частина екіпіровки, як шкарпетки. Від найпростіших, виготовлених з 90% вовни, 5% лайкри і 5% поліестеру, до більш дорогих виробів, де до складу входять акрилове волокно (75.4%), нейлон (5.2%), еластан (10%) і спандекс (9.4% ).
- Не менш цікаво і термобілизна Camo-Tec для низьких температур, в яких переважають матеріали класу Polartec і Termoline.
- У розділі військової амуніції представлені розвантажувальні жилети і системи, захисні тактичні окуляри-маски, рукавички, наколінники і налокітники, тактичні ремені, пов'язки на кобури.
- Є в асортименті і рюкзаки з сумками (баулами) різної місткості. В тому числі, зручні для повсякденного носіння або для екскурсій однолямковие міські багатофункціональні рюкзаки об'ємом в 10 л.
- У розділі головних убором можна вибрати бафи, бандани, бейсболки, балаклави, панами, кавери (чохли) на шоломи а також протимоскітні сітки.
Роль військторгу "Мілітарка" в просуванні продукції Camo-Tec
Справитися з потоком замовлень бренду Camo-Tec одному не під силу. Тому наш магазин намагається запропонувати покупцям цю якісну продукцію, роблячи придбання максимально швидкими і комфортними. Гнучка і зручна система оплати, швидка доставка замовлення "Новою Поштою" і можливість повернення або обміну покупки завжди привабливі для багатьох наших покупців.
Здавалося б попит на вінтажний одяг, переживши період свого буму, повинен був вже давно піти на спад. Але, всупереч прогнозам песимістів, він лише збільшується з кожним роком. Яскравим прикладом цього може служити зростаюча популярність продукції німецької компанії Surplus.
В чому секрет популярності Surplus?
"Surplus Tex", під такою назвою в Німеччині була зареєстрована торгова марка в далекому 1983 році. У наші дні вона відома, як "Surplus Raw Vintage®" або "Surplus Textiles GmbH & Co".
Основний напрямок в діяльності компанії направлено на виготовлення одягу в стилі мілітарі і вінтажних виробів. Звісно ж, що на ринку спорядження для активного відпочинку її продукція також користується величезним попитом. Цьому є багато пояснень, і одне з них, досить цікаве, характерне для всіх європейських країн.
Багато з нас звикли, вирушаючи на природу, шукати куточки, де не часто зустрінеш людину. У Західній Європі таких місць не так вже й багато. Тому, навіть вирушаючи в вихідний день на природу, люди там все одно продовжують підкреслювати свій соціальний стан. І одягнутися в що-небудь старіше й гірше там нікому не приходить в голову. А ось екіпірування від солідного бренду зі світовим ім'ям – в самий раз. Модно, стильно, вражаюче.
Звичайно, не тільки в цьому успіх компанії. Відомий дизайн, відмінна якість матеріалів і пошиття є тими трьома "китами", на яких спирається успіх фірми. Також бренд випускає вироби не тільки для чоловіків, але й для жінок.
Хто одягається від Surplus, ніколи не програє
І це дійсно так. Адже цей одяг не просто у військовому стилі або вінтажного вигляду. Він стильний. У багатьох випадках компанія намагається використовувати натуральну бавовну. Але в разі застосування штучних матеріалів гіпоалергенність виробів завжди гарантована. Такі технології часто наслідує інший німецький бренд – Brandit. Хоча сліпим копіюванням це не можна назвати.
- Куртки, парки і сорочки з короткими рукавами. Величезний вибір на будь-який смак. Бомбери МА1 переважно виготовлені з нейлону. Варіацій на тему танкерів, М65, багато. Класичні моделі з капюшоном і знімною підкладкою, мають зовнішній шар з чистої бавовни, а сама підкладка виконана із суміші бавовни (67%) і нейлону (33%). Стьобана подстьожка зовні нейлонова, а всередині забезпечена флісовою підкладкою. Утеплена поліестером, а в якості її коміра обраний акрил. Більш бюджетні вироби у вигляді парки утеплені синтепоном. Найбільш стійкі до холоду моделі лінійки Trooper забезпечені капюшоном з облямівкою зі штучного хутра, яке при бажанні можна зняти. Усередині куртка забезпечена плюшевою підкладкою.
- Бушлати класичного двобортного крою, пошиті з вовни з додаванням 30% віскози. Спереду, як годиться, по великій скошеній кишені.
- Шорти і бриджі з натуральної бавовни, забезпечені вісьмома кишенями. Верх практичності.
- Штани також можна вибрати з цілого ряду фасонів. В основному це вироби із 100% котону, де вінтажність підкреслена навіть наявністю "іржі" на кнопках. Моделі мають стяжки в поясі і по низу штанин, а також забезпечені вражаючою кількістю кишень.
- Сорочки з довгим і коротким рукавом, багато моделей з погонами. Все 100% котон.
- Тактичні ремені з металевими фірмовими пряжками, виготовлені з нейлонової кордури і шириною 30 мм.
- Своєрідною "візитною карткою" бренду вважаються чорні шнурки з білими черепами зі схрещеними кістками "SKULL & CROSSBONE". Вражає довжина, 240 см, при досить невеликій вартості.
Купити продукцію Surplus варто в магазині «Мілітарка»
Пояснення просте. Наш магазин підтримує контакти тільки із сертифікованими дилерами або безпосередньо з виробниками. Це ж стосується й продукції Surplus. Тому контрафактній продукції у нас не місце. Покупці нам довіряють.
Нам давно звичний цей колір, знайомий по старій військовій формі, по фільмах та книгах. А прийшов він на поля битв в далекому 1867 році, коли між Великобританією і її колоніальними володіннями в Індії йшла важка війна. Причому, почали використовувати хакі не за височайшим повелінням, а з ініціативи молодого британського майора, якому важко було спостерігати за численними смертями його солдатів. У той час британські військові воювали в мундирах червоного кольору і були відмінною мішенню на полі бою. Вирішивши замовити військову форму непомітного кольору для своїх бійців, майор відправився до місцевого кравця. На питання, як його звуть, індієць відповів: "Хакі". У перекладі з хінді, з перської мови або з урду це означає "бруд" або "пил".
Звідки він, такий звичний нам колір Хакі?
За ініціативу майору присвоїли звання генерала, а за недотримання традицій з армії звільнили в запас. Англійці так і воювали в червоних мундирах аж до 1901 року, коли важкі втрати в особовому складі змусили-таки консервативних британців переодягнутися в менш яскраву форму.
У царській Росії після провальної російсько-японської війни теж було прийнято рішення змінити білий колір мундирів на захисний. А під час 1-ї світової війни в це забарвлення одяглися всі воюючі сторони і багато інших армії світу, крім французів. Ті вперто відмовлялися до 1918 року знімати свої світло блакитні мундири, за що і поплатилися величезними втратами.
Форма хакі – відтінки та застосування
Колір тканини, зеленувато-коричневого або брудного-пісочного відтінку, виявився з хорошим камуфлюючим ефектом. Це було перевірено на полях численних битв у багатьох війнах. Форма цього непомітного і практичного болотного кольору врятувала свого часу величезну кількість життів.
Незважаючи на свою однотонність, колір хакі відмінно маскує бійця і в лісі, і в полі, і на тлі міського ландшафту. Стало звичним фарбувати в болотний колір техніку, все польове спорядження, яким користуються військові. Ця традиція зберігається до цих пір. Причому не тільки військові використовують спорядження і амуніцію цього кольору. Мисливці, туристи, гравці в страйкбол, любителі природи охоче купують спорядження захисного болотного кольору в магазині "Мілітарка".
Форма хакі у кількох поколінь асоціюється з мужністю і романтикою армійської служби. На початку 60-х з легкої руки американського художника Ендрю Ворхола почалося масове захоплення стилем мілітарі. Шити повсякденний одяг болотного відтінку стало модним, а колір "сафарі" завоював навіть автомобільну індустрію.