- Головна
- Військова форма
Військова форма - Condor - Украинский производитель - Пустыня - Метіль
Заснування багатьох відомих компаній, що виготовляють сьогодні тактичний одяг, припало на початок 90-х років минулого століття. Не стали винятком і Condor Outdoor Products. Саме на цей період випало зародження сучасного поняття тактичного спрямування мілітарі стилю. Сьогодні «кондоровскі» одяг і спорядження, впізнавані в усьому світі, і стали затребувані в багатьох приватних військових компаніях, арміях і поліцейських організаціях.
Шлях до популярності спорядження Condor
З зародження бренду в 1990 році до світового визнання пройшли довгі 17 років. За цей час була створена і розвинена дистриб'юторська мережа, що реалізує одяг та спорядження. Щоб вони були доступні для військових і цивільних, потужності з виробництва були винесені в азіатський регіон, а якщо точніше в Китай. Але це не означає, що доступна ціна вийшла за рахунок поганої якості. Спорядження виготовляється відповідно до стандартів, і охоче купується багатьма провідними приватними військовими компаніями в світі.
Перша перемога в боротьбі за популярність прийшла в 2007-му. Тоді товари від Condor купити стало можливим в європейському регіоні, а точніше у Франції, Німеччині та Італії, де по достоїнству оцінили спорядження.
Наступним кроком до популярності для Condor був 2009 рік, коли компанія стала офіційним дистриб'ютором камуфляжного малюнка multicam від його розробників. Напевно, самого впізнаваного і бажаного маскувального візерунка на сьогодні.
А затвердженням на ринку стало те, що Condor з 2011 року, офіційно виготовляють і поширюють елементи одягу і спорядження в забарвленні A-Tacs.
Тактичний одяг від Condor
Сьогодні тактичний одяг і спорядження від компанії охоче купується шанувальниками стилю мілітарі і активного способу життя. Від Condor купити можна практично все необхідне:
- куртки: мембранні, флісові, зимові;
- тактичні штани. Безліч моделей і забарвлень;
- светри і фліси, а також термобілизна;
- головні убори: кепки і панами;
- ремені, рукавички, підтяжки, військові годинники та інші аксесуари;
- захисні окуляри;
- рюкзаки, сумки, підсумки.
Список можна продовжувати. Однак крім міліатрістів, страйкболістів і оутдорщиків, основний споживач продукції – воєнізовані і поліцейські організації. Дивлячись новинну хроніку про приватні військові компанії, на операторах напевно, можна помітити елементи спорядження і одягу, вироблені брендом Condor. І це, напевно, найкраща реклама якості продукції компанії, яка до того ж має цілком доступну вартість.
У цій категорії представлені товари від перевірених українських виробників. Воєнторг Мілітарка співпрацює з більш ніж двадцятьма вітчизняними підприємствами з випуску форми, взуття та спорядження для активних людей, військовослужбовців, мисливців і рибалок.
Налагоджена модель дистрибуції дозволяє нам не тільки покращувати якість продукції на українську, а й виступати з пропозиціями щодо поліпшення товарів, згідно з побажаннями покупців.
Українські товари, хоч і не мають такого роду, як західні бренди, однак нерідко виробляються з тих же ДСТУ і нормам, а значить не поступаються їм в якості.
Занадто часто, на жаль, пустельні райони земної кулі ставали ареною кривавих битв, в яких гинули десятки тисяч людей. Причиною воєн могли бути нафта, газ, релігійні мотиви і зовсім вже притягнуті за вуха приводи. Так чи інакше, але з розвитком технологій маскування бійців на місцевості з'явилося і безліч специфічних камуфляжів, в загальному випадку званих колір пустеля.
Звідки таке різноманіття класу колір Пустеля?
По-перше, пустелі в різних частинах земної кулі можуть відрізнятися за забарвленням пісків. По-друге, велике значення має час року і час доби. Навіть невелика зміна вологості вже може призводити до того, що переважаюче забарвлення ландшафту зміниться. По-третє, не слід скидати з рахунків і вельми специфічні зони. Такі, яких багато, наприклад, в Афганістані. З скельними виходами і безплідними ділянками висохлої землі. А на всіх на них велися (і ведуться) запеклі бої.
Тому творці маскувальних малюнків постійно вели пошук все більш досконалих і універсальних схем. Відзначилися в цьому плані англійці, які по праву вважаються першовідкривачами камуфляжу. Хоча, що властиво для консервативних жителів Великобританії, справа просувалася зі скрипом. Однак вони перші ввели поняття маскування, назвавши свій варіант камуфляжної схеми Disruptive Pattern Material (DPM).
Африканська кампанія 1940-1943 років змусила англійців вкотре переглянути усталені погляди на маскувальне забарвлення форми своїх солдатів. Однак лише до 60-х років минулого століття була остаточно прийнята схема оригінального малюнка, що складається з трьох кольорів: темно-коричневого, світло-коричневого і рідкісних вкраплень зеленого. Виявилося, що його можна використовувати також в міських умовах. А такі країни, як Канада і Голландія використовували його аж до 90-х.
Але по-справжньому вдалий варіант Desert DPM (DDPM) був створений лише перед операцією "Гранбі" в Перській затоці (1990-1991). Він заслужено отримав своє прізвисько "sand and rust", "пісок і іржа". Ця схема найкраще передавала специфіку ландшафту того регіону.
Американські військові теж не сиділи, склавши руки. Їх зусиллями було створено патерн 6 Color Desert. Однак в процесі першого конфлікту в Перській затоці виявилося, що найкраще себе веде 3-х кольорова схема. За нею на хвилі впровадження нового стандарту ACU з'являється цифровий ACU Pattern (ACUPAT), ACU Digital Desert. З'явився свій камуфляж й у американських морських піхотинців, Мarpat Digital Desert.
Над маскуванням в пустелі чаклували практично всі країни-учасниці Північноатлантичного альянсу. Адже їм доводилося брати участь у всіх операціях, що проводяться на Близькому Сході. У канадців з'явився специфічний CADPAT AR. Французи розробили свій варіант, Daguet Desert pattern. В Італії застосовують 4-х кольорову схему Digital Vegetato Desert, яку називають ще "Desertato". Поляки в 2002-му році взяли на озброєння схему Pantera Pustynna. Мають свої розробки також Норвегія, Швейцарія і Данія. У Німеччині на основі Flecktarn в 1991 році був розроблений Tropentarn (рання назва – Wüstentarn). Схема дуже проста, але ефективна: 70% колір хакі, 20% світло-коричневий, 10% темно-зелений.
Колір Пустеля з точки зору українця
Крім всіх перерахованих, існує ще безліч всяких комерційних камуфляжів, що також прекрасно підходять для наших степових районів. Їх випускають як зарубіжні відомі виробники, так і українські бренди. Їх цільова аудиторія – військові, мисливці і любителі ейрсофта. Але, крім усього іншого, колір Пустеля популярний ще й у людей, які люблять модно одягатися. Адже він в тренді вже давно. У чистому вигляді його часто називають тан. Він поєднується з багатьма іншими – кавовим, коричневим, жовтим. А з практичної точки зору – він добре відбиває сонячне світло в жарку погоду і рівномірно вигорає.
Різна продукція в кольорі Пустеля на будь-який смак
"Мілітарка" пропонує не тільки тактичну екіпіровку, а й сучасний та модний одяг для повсякденного носіння. Цим і викликаний постійний наплив покупців. Але найголовніше, ми всіляко оберігаємо наших відвідувачів від небезпеки придбання контрафактної продукції. Головне наше досягнення – це та довіра, яку надають нам люди вже багато років.