- Головна
- Військова форма
Військова форма - Oakley - Український піксель - Чорний - Digital Desert - Амеба - 6-Color Desert
Навіть тим, хто не особливо любить собак, буде цікавий такий факт. Всесвітньо відома фірма Oakley була названа її засновником в честь свого улюбленого англійського сеттера. Досить рідкісний випадок в бізнесі. Але чомусь американець Джим Джанард вибрав саме це ім'я, нині відоме в усіх куточках Земної кулі.
Чим знаменитий бренд Oakley?
Мало хто сьогодні знають, з чого почалася історія цієї компанії, заснованої в 1975 році. Джим все життя захоплювався мотокросом. Тому його перші спроби зайняти своє місце в світі бізнесу були пов'язані саме з цим видом спорту. Приладдя та аксесуари Oakley для нього – ось на що спочатку було направлено увагу початківця виробника.
І перший успіх прийшов зі створенням унікального матеріалу, який використовувався для виготовлення ручок газу мотоциклів. Володіючи відмінними протиударними властивостями, він не тріскався після численних падінь, якими зазвичай супроводжуються кросові гонки. У той же час він не ковзав під рукавичкою гонщика.
Нова спроба, і знову успіх. Мотоциклетна маска Oakley, з інноваційною циліндричною лінзою, надавала відмінний огляд. Але найголовніше, при падіннях і ударах вона не руйнувалася таким чином що могла б травмувати очі. З цього моменту професійний мотоциклетний спорт став активно використовувати вироби компанії. А Джим Джанард вирішив розширювати асортимент, направивши свої зусилля на випуск спортивних окулярів.
Власне, ця людина і дала потужний поштовх для появи цілої індустрії, яка випускає стрілецькі та тактичні окуляри. За сорок років офіційний перелік патентів перевалив за шість сотень.
Сьогодні в своїх рекламних кампаніях Оклі використовує оригінальний хід. По країнах Америки і Європи курсують автомобілі з логотипом фірми. Зупиняючись в людних місцях, мобільні менеджери наочно демонструють переваги бренду. Окуляри тактичні кидають з висоти, стріляють в них дробом, підкладають під падаючі важкі предмети. Такі вражаючі приклади завжди приголомшливо діють на глядачів.
Що сьогодні пропонує купити Oakley?
Спорядження для професійних спортсменів коштує чималих коштів. Розширюючи ринки збуту, компанія з 2007 року увійшла до складу італійської "Luxottica". З деяких пір вона випускає і більш доступні моделі окулярів, які орієнтовані на любителів активних видів відпочинку. Однак її продукція завжди найвищої якості. Це добре знає кожен, хто хоч раз приймав рішення купити Oakley.
Наслідуючи традиції свого засновника, бренд продовжує випуск виробів, безпосередньо адресованих любителям мотоциклетного спорту. Перш за все, це рукавички. Відмінні вироби, повнопалі і гловелетти. З захистом кісточок і з антиковзаючим покриттям на долонях. Вони нині популярні не тільки у байкерів. Їх вважають кращими велосипедисти і мисливці. А для любителів військових прикладних мистецтв або ножового поєдинку це просто знахідка. При виробництві використовуються тільки ті матеріали, які не завдають шкоди при тривалому контакті зі шкірою. Натуральна шкіра і замша, а також поліестер.
Пропонується також ціла серія виробів, як для повсякденного вжитку, так і активного відпочинку.
1. Окуляри Oakley Twoface взагалі не потребують представлення. Ззовні звичайна сонцезахисна модель, яка відмінно захищає від УФ випромінення і має величезний запас міцності.
2. Маски Oakley E-Frame, для захисту очей та обличчя під час активного відпочинку.
- Шоломи Oakley mod 5 сьогодні використовують ті, кому необхідна надійність, та якість виготовлення.
- Шапочки з флісу (100% поліестер) багато років використовуються гонщиками як підшоломників. Під ними шкіра голови не пріє і не відчуває дискомфорт. Такі зручні речі швидко стали популярними і у звичайних людей. Зігрівають в холоди відмінно, а намочити їх можна лише втопивши в калюжі.
Купити Oakley завжди можна в «Мілітарці»
Начепити на другосортний продукт лейбл відомого виробника нескладно. А ось відвідувач речового ринку потім пожинає плоди своєї економії, купивши контрафактний виріб. У військторзі "Мілітарка" така ситуація просто не може виникнути. Прямі контакти з провідними виробниками гарантують не просто гарну якість виробів, а й відмінне їх виготовлення. Завжди краще придбати річ з "перших рук".
Коли відбувся розпад СРСР, в Українській армії використовувався військовий камуфляж "Дубок" (або "Бутан"), який був розроблений в Союзі в 1984 році. "Дубок" досить добре розмивав силует бійця на всіх видах дистанції і був виконаний в 3-кольоровій традиційнії гамі (її називають "амеба"). Фон був світло-зеленого кольору, на нього наносилися коричневі і зелені плями. У цьому забарвленні виготовлялися: формений одяг, спорядження, бронежилети і кавери на каски для українських військовослужбовців. Однак сам камуфляж був досить темний і при нанесенні на тканину низької якості погано виконував свої маскувальні функції.
Як з’явився новий камуфляж української армії?
В 2014 році, камуфляж ВСУ, який шився переважно з не дуже якісної китайської тканини, був визнаний застарілим. Тоді на суд військово-політичного керівництва і громадськості представили нові зразки обмундирування, взуття та тканини в камуфляжі український піксель. Нова форма позиціонувалася, як розроблена по натовським лекалами, і дійсно задовольняла всім вимогам Північноатлантичного союзу.
Новий український камуфляж увійшов до переліку 65-ти предметів засобів індивідуального захисту, військової форми та спорядження Української армії. Він був представлений Президентом України Петром Порошенко і крім офіційної назви "Камуфляж ММ-14", отримав неофіційне прізвисько "Порох-1". Під ним він і увійшов в новітню історію передових камуфляжних патернів. Український камуфляж нового зразка був прийнятий на озброєння і в міру наявності фінансування ним забезпечуються всі підрозділи Української армії.
Нова форма шиється переважно з тканини саржевого плетіння, в ній переважає бавовна, хоча й синтетична нитка теж є. Це дає новій формі відмінну міцність, здатність не вигоряти під впливом сонячних променів і не сідати при численних праннях або хімічних чистках. Новий камуфляж Української армії купити можна на нашому сайті, вибираючи з широкого асортименту моделей, як екіпіровки, так і спорядження. Відмінною особливістю нового українського цифрового патерну є світло-бежевий відтінок, з плямами з квадратиків темного болотно-зеленого, сіро-зеленого, темно-сірого і світло-зеленого відтінків. Дивно, що провідні розробники світу пройшли повз таке поєднання кольорів, що розмивають фігуру бійця на всіх дистанціях не тільки в площині, а й у об'ємному сприйнятті, навіть через прилади нічного бачення.
Новий український піксель
Новий український камуфляж купити прагнуть не тільки військові, а й мисливці, туристи і страйкболісти. Концепція форми передбачає наявність кітеля вільного покрою з коміром-стійкою та центральної блискавкою, який носиться навипуск та головного убору. Ліктьова і плечова зони кітеля посилені додатковими накладками. Кітель забезпечений 4-ма накладними кишенями на велкро. Штани також вільного крою в стилі карго. Зручна і злегка завищена талія з міцними і широкими шлейками під тактичний ремінь дозволяє міцно сидіти брюкам в поясі. У нижній частині штанини, також посилені від стирання, забезпечені стяжними шнурками з фіксаторами.
Купити камуфляж ЗСУ можна на будь-який смак в нашому інтернет-магазині "Мілітарка". Заходьте, вибирайте, вдалих всім покупок!
Цифрові (піксельні) камуфляжі стають все більш затребуваними. І не тільки для комерційних застосувань. Його беруть на озброєння багато країн світу. Наприклад, в Україні – це ММ-14. А один з камуфляжів американських морських піхотинців – Digital Desert.
Digital Desert на початку свого славного шляху
Що таке Корпус морської піхоти США, US Marine Corps, скорочено USMC? Відстань Американського континенту від країн Європи, Азії або Африки передбачає лише два шляхи перекидання військовослужбовців до цих географічних районів, по повітрю або морським шляхом. Перший досить дорогий і проблематичний. А ось другий – в самий раз. Тому і народився такий термін, морський піхотинець. Сухопутний моряк. Недарма їх емблемою служить глобус з якорем (Globe and Anchor).
Фактично морпіхи це не моряки. Це відмінно навчена і вишколена піхота, яку доставляють до місця призначення морем. Передбачувані театри дій – лісостеп, джунглі або пустельні райони. Тому і прийнято в обмундируванні морської піхоти два основних камуфляжних патерна – MARPAT'а. MARPAT Woodland і MARPAT Desert. З деяких пір до них додався третій, який іноді використовується підрозділами USMC – MARPAT Urban.
Розробку інноваційного, цифрового патерну для морських піхотинців почали в 2000-му році. Після всіх невдалих дослідів зі спробами створення універсального камуфляжу. У 2001-му році патерн був всебічно випробуваний і в 2002-му офіційно прийнятий на озброєння.
Як працює цифровий Digital Desert?
Складається він з наступних кольорів: жовтувато-коричневий, світлий жовтувато-коричневий, світло-коричневий і коричневий. Не слід плутати його з канадської схемою CADPAT AR, призначеної для посушливих районів. Принцип той же, піксельний, але кольори інші.
Камуфляжний патерн побудований з невеликих квадратиків, які можуть візуально складатися в більш великі структури, накладаючись і перетинаючись. Такий піксельний принцип дозволяє на різних відстанях об'єкта від спостерігача дробити силует не тільки на площині. Він створює тривимірну ілюзію того, що окремі частини силуету знаходяться від спостерігача на різних відстанях.
Фокус в тому, що спостерігач бачить зображення об'єкта, сформоване спочатку з окремих точок, пікселів. Таким же чином ми бачимо картинку, намальовану на екрані цифрового дисплея або телевізора. Тільки там, незалежно від відстані, зображення зберігає пізнавані риси. А в камуфляжній схемі все навпаки. Там розробники свідомо намагаються роздробити впізнаваний об'єкт на набір нерозпізнаних плям.
Digital Desert по праву вважається одним з найбільш вдалих камуфляжів XXI-го століття. На жаль, він не уникнув долі багатьох популярних маскувальних шаблонів. Його дуже часто підробляють, а такі випадки не йдуть на користь покупцям. Хоча, треба зізнатися, переважна більшість контрафактної продукції зосереджено на ринку пострадянських країн. І весь цей сумний процес часто не обходиться без участі наших китайських друзів. А от поживачі Західної Європи і американського континенту з такою проблемою просто не стикаються.
Чим приваблює покупців «Мілітарки» Digital Desert?
Як це часто буває, даний цифровий патерн виявився дуже ефективним не тільки в пустельних місцевостях. У лісостеповій смузі України, особливо восени, він чудово розбиває людський силует, створюючи вдале маскування. Лише на зеленому тлі, він буде не зовсім придатним, роблячи зображення занадто видимим та об’ємним.
В асортименті магазину «Мілітарка» в цьому патерні можна придбати: легкі польові костюми, тактичні сорочки, футболки, балаклави, панами та бандани. Крім відмінних маскувальних властивостей, шаблон Digital Desert приваблює покупців й своїм оригінальним малюнком, й його купують просто для повсякденного носіння.
Є розробки в сфері маскування, які були зроблені давним-давно, але залишаються актуальними досі. Їх не так вже й багато, одиниці. Одним з таких довгожителів є камуфляж Амеба.
Перші маскувальні костюми СРСР і камуфляж Амеба
Історія цього маскувального шаблону почалася ще в 20-і роки минулого століття. Тоді використовувалися легкі марлеві накидки білого кольору, які, звернувши, можна було носити в кишені гімнастерки. До них додавався комплект барвників, щоб за місцем (з урахуванням переважаючого відтінку місцевості) надати накидці відповідне маскувальне забарвлення. Поступати в регулярні війська вони почали з 1925 року.
Однак вони не вирішували повною мірою завдання приховування присутності особового складу на полі бою. Стали виготовляти так звані "мочальні" костюми. Волокна мочали в'язалися в пучки і кріпилися до спеціальних отворів в маскувальному костюмі. Таких елементів було близько двох сотень. Маскування костюм забезпечував на відмінному рівні, так як мав і великий безформний капюшон. Але в цілому його собівартість становила на той час 8 рублів, а комплект гімнастерки з брюками коштував для порівняння всього 1 рубль 50 копійок.
Спроба замінити його більш дешевою й не менш ефективної екіпіровкою виявилася успішною. У другій половині 20-з років з'явився камуфляж амеба. Він коштував в три рази дешевше "мочалки". До того ж, на одягання "мочалки" була потрібна хвилина, а халат накидали за 30 секунд. Але через інертність військової радянської машини він став регулярно поставлятися у війська лише років через десять.
У стрілецькій дивізії пропонувалося мати 40% мочальних костюмів, 50% "амеб" і ще 10% "амеб" виключно для осіннього періоду. Цілком звично для РККА, що така пропорція практично ніколи не дотримувалася.
Камуфляж Амеба, його схема та маскувальні властивості
Цей тип малюнка наносили на маскхалати і на маскувальні костюми, які складалися з широкої сорочки з великим капюшоном і просторих штанів. А перед самим початком Другої світової війни на постачання стали надходити комбінезони. Все це надягалось поверх основного обмундирування. Літня схема представляла собою амебоподібними великі плями зеленого і темно коричневого кольору, що наносяться на світло зелений фон (хакі).
Осінній шаблон складався з темно коричневих і жовто зелених плям, що імітують зів'яле листя. Для ведення бойових дій на кам'янистому ландшафті застосовувалася схема з зеленими і сіро-землистими плямами. А для пустельних місцевостей рекомендувалося використовувати землисті (сірі) і пісочні плями.
Простота забарвлення і дешевизна таких тканин дозволяла випускати їх у величезних кількостях. В якості основи використовувалася бавовняна тканина, рідше – лляна (рогожки вибільних некручені і рогожки лляні).
Практика показала, що камуфляж Амеба здатний відмінно дезорієнтувати спостерігача, розбиваючи силует об'єкта спостереження на окремі фрагменти, візуально не пов'язані між собою. З огляду на те, що тканина з цим шаблоном часто в роки Другої світової війни використовували як основа, на яку наносили інші камуфляжі, в результаті виходили зовсім нові схеми. За різними підрахунками в результаті бійці РККА носили на плечах до трьох десятків різних маскувальних малюнків.
Легендарній камуфляж Амеба можна придбати в «Мілітарці»
І це не дивно. Адже деякі українські виробники продовжують виготовляти в цьому камуфляжному шаблоні точну копію маскувального костюма часів Другої світової війни, який давно вже в народі прозвали амебою.
Костюм з дуже просторим капюшоном має каплеподібну форму. Він швидко накидається на легкий літній одяг або просто на голе тіло (білизну). Великим успіхом він користується в середовищі мисливців, реконструкторів та деяких шанувальників ейрсофта.
Для людини, яка ніколи не була в справжній пустелі, вона представляється безкрайніх морем звичайного піску. Одноманітний, безплідний і нудний ландшафт, не відрізняється різноманітністю кольорів. Насправді це далеко не так. І не випадково свого часу з'явився та став відомим на весь світ камуфляж 6 Color Desert. Чи не забагато аж 6 відтінків для пустельної місцевості?
6 Color Desert з’явився не на рівному місці
Виявляється, найважче маскуватися саме в пустелі. Причому, єдину камуфляжну схему для всіх найбільших пустельних місцевостей земної кулі підібрати практично неможливо. І пов'язано це з багатьма факторами.
По-перше, колір самого піску може варіюватися в досить широких межах. Це залежить від переважаючого наявності мінералів в конкретному регіоні. Наприклад, пісок північної околиці Сахари в Марокко оранжевого кольору. Такий же колір, але дещо менш насичений, мають піски в районі Тунісу, а також в пустелі Негев (Ізраїль), що займає близько 60% території країни. В даних випадках це пов'язано з високим вмістом оксидів заліза. Пісок може бути також білим, жовтим, бежевим, коричневим, сірим і навіть майже чорним.
По-друге в залежності від вологості (яка і в пустелі може коливатися), температури і часу доби переважають відтінки ландшафту також можу змінюватися в істотних межах. Тому, готуючись до операції "Буря в пустелі", було прийнято рішення розробити маскувальне забарвлення, яке б замінило не придатний до умови ведення бойових дій в Іраку камуфляж Woodland. Недоліком технологій того часу було те, що Woodland при намоканні ставав практично чорним, що сильно демаскувало солдатів, та й тропічна кольорова гамма не підходила для дій в сухому регіоні Близького Сходу.
В результаті з'явився один з перших цифрових камуфляжів, який включав в себе 6 відтінків. Тан, світло-зелений, середній і темно-коричневий. Шаблон доповнювали схожі на чіпси чорні і білі вкраплення. Камуфляж був тут же прозвали американськими солдатами chocolate chips – шоколадними чіпсами.
Цікаво, що американське командування досить швидко відмовилося від його застосування, вважаючи шаблон досить дорогим у виготовленні. Однак він досі входить в спорядження в деяких підрозділах Іракської армії та Іспанії. Армія Китаю і Філіппін також використовують злегка модифіковану цю ж схему.
Подальша еволюція камуфляжу 6 Color Desert
Американці незабаром після початку експлуатації шестикольорового шаблону стали застосовувати більш простий у виробництві маскувальний патерн, який складався всього з трьох кольорів. Від колишнього залишилися лише світло-зелений і коричневий на піщаному тлі. Змінилася і форма плям. Світло-зелені стали ширше, а коричневі перетворилися на вузькі смуги. На думку американських експертів такий камуфляж краще приховував присутність солдатів в умовах пустелі. Пізніше до них іноді стали додавати і плями рожевого кольору. У більшості пустельних місцевостей ранній світанок забарвлює ландшафт саме в цей відтінок. Колишній же, 6 Color Desert, залишався також на озброєнні. Його просто перестали випускати, поки його запаси на складах з часом не вичерпалися.
Однак це не заважає багатьом комерційним виробникам, в різних країнах світу, до сих пір виробляти польову форму для мисливців і шанувальників ейрсофту в тому самому, первісному камуфляжі. Причому, більшість моделей виготовляється в прийнятому для тих часів американському стандарті BDU. Виявилося, що в степовій зоні з невеликими вкрапленнями зелені колишня схема себе цілком виправдовує.
Воєнторг «Мілітарка» пропонує оригінальні вироби в 6 Color Desert
Це гарантує політика роботи безпосередньої співпраці лише з самими надійними і перевіреними постачальниками. Тому нарікань, на швидко полинялі або такі, що втратили форму після прання вироби, в нашому магазині просто не може бути.