- Головна
- Військова форма
Військова форма - Oakley - Чорний - Digital Desert - Multiland
Навіть тим, хто не особливо любить собак, буде цікавий такий факт. Всесвітньо відома фірма Oakley була названа її засновником в честь свого улюбленого англійського сеттера. Досить рідкісний випадок в бізнесі. Але чомусь американець Джим Джанард вибрав саме це ім'я, нині відоме в усіх куточках Земної кулі.
Чим знаменитий бренд Oakley?
Мало хто сьогодні знають, з чого почалася історія цієї компанії, заснованої в 1975 році. Джим все життя захоплювався мотокросом. Тому його перші спроби зайняти своє місце в світі бізнесу були пов'язані саме з цим видом спорту. Приладдя та аксесуари Oakley для нього – ось на що спочатку було направлено увагу початківця виробника.
І перший успіх прийшов зі створенням унікального матеріалу, який використовувався для виготовлення ручок газу мотоциклів. Володіючи відмінними протиударними властивостями, він не тріскався після численних падінь, якими зазвичай супроводжуються кросові гонки. У той же час він не ковзав під рукавичкою гонщика.
Нова спроба, і знову успіх. Мотоциклетна маска Oakley, з інноваційною циліндричною лінзою, надавала відмінний огляд. Але найголовніше, при падіннях і ударах вона не руйнувалася таким чином що могла б травмувати очі. З цього моменту професійний мотоциклетний спорт став активно використовувати вироби компанії. А Джим Джанард вирішив розширювати асортимент, направивши свої зусилля на випуск спортивних окулярів.
Власне, ця людина і дала потужний поштовх для появи цілої індустрії, яка випускає стрілецькі та тактичні окуляри. За сорок років офіційний перелік патентів перевалив за шість сотень.
Сьогодні в своїх рекламних кампаніях Оклі використовує оригінальний хід. По країнах Америки і Європи курсують автомобілі з логотипом фірми. Зупиняючись в людних місцях, мобільні менеджери наочно демонструють переваги бренду. Окуляри тактичні кидають з висоти, стріляють в них дробом, підкладають під падаючі важкі предмети. Такі вражаючі приклади завжди приголомшливо діють на глядачів.
Що сьогодні пропонує купити Oakley?
Спорядження для професійних спортсменів коштує чималих коштів. Розширюючи ринки збуту, компанія з 2007 року увійшла до складу італійської "Luxottica". З деяких пір вона випускає і більш доступні моделі окулярів, які орієнтовані на любителів активних видів відпочинку. Однак її продукція завжди найвищої якості. Це добре знає кожен, хто хоч раз приймав рішення купити Oakley.
Наслідуючи традиції свого засновника, бренд продовжує випуск виробів, безпосередньо адресованих любителям мотоциклетного спорту. Перш за все, це рукавички. Відмінні вироби, повнопалі і гловелетти. З захистом кісточок і з антиковзаючим покриттям на долонях. Вони нині популярні не тільки у байкерів. Їх вважають кращими велосипедисти і мисливці. А для любителів військових прикладних мистецтв або ножового поєдинку це просто знахідка. При виробництві використовуються тільки ті матеріали, які не завдають шкоди при тривалому контакті зі шкірою. Натуральна шкіра і замша, а також поліестер.
Пропонується також ціла серія виробів, як для повсякденного вжитку, так і активного відпочинку.
1. Окуляри Oakley Twoface взагалі не потребують представлення. Ззовні звичайна сонцезахисна модель, яка відмінно захищає від УФ випромінення і має величезний запас міцності.
2. Маски Oakley E-Frame, для захисту очей та обличчя під час активного відпочинку.
- Шоломи Oakley mod 5 сьогодні використовують ті, кому необхідна надійність, та якість виготовлення.
- Шапочки з флісу (100% поліестер) багато років використовуються гонщиками як підшоломників. Під ними шкіра голови не пріє і не відчуває дискомфорт. Такі зручні речі швидко стали популярними і у звичайних людей. Зігрівають в холоди відмінно, а намочити їх можна лише втопивши в калюжі.
Купити Oakley завжди можна в «Мілітарці»
Начепити на другосортний продукт лейбл відомого виробника нескладно. А ось відвідувач речового ринку потім пожинає плоди своєї економії, купивши контрафактний виріб. У військторзі "Мілітарка" така ситуація просто не може виникнути. Прямі контакти з провідними виробниками гарантують не просто гарну якість виробів, а й відмінне їх виготовлення. Завжди краще придбати річ з "перших рук".
Цифрові (піксельні) камуфляжі стають все більш затребуваними. І не тільки для комерційних застосувань. Його беруть на озброєння багато країн світу. Наприклад, в Україні – це ММ-14. А один з камуфляжів американських морських піхотинців – Digital Desert.
Digital Desert на початку свого славного шляху
Що таке Корпус морської піхоти США, US Marine Corps, скорочено USMC? Відстань Американського континенту від країн Європи, Азії або Африки передбачає лише два шляхи перекидання військовослужбовців до цих географічних районів, по повітрю або морським шляхом. Перший досить дорогий і проблематичний. А ось другий – в самий раз. Тому і народився такий термін, морський піхотинець. Сухопутний моряк. Недарма їх емблемою служить глобус з якорем (Globe and Anchor).
Фактично морпіхи це не моряки. Це відмінно навчена і вишколена піхота, яку доставляють до місця призначення морем. Передбачувані театри дій – лісостеп, джунглі або пустельні райони. Тому і прийнято в обмундируванні морської піхоти два основних камуфляжних патерна – MARPAT'а. MARPAT Woodland і MARPAT Desert. З деяких пір до них додався третій, який іноді використовується підрозділами USMC – MARPAT Urban.
Розробку інноваційного, цифрового патерну для морських піхотинців почали в 2000-му році. Після всіх невдалих дослідів зі спробами створення універсального камуфляжу. У 2001-му році патерн був всебічно випробуваний і в 2002-му офіційно прийнятий на озброєння.
Як працює цифровий Digital Desert?
Складається він з наступних кольорів: жовтувато-коричневий, світлий жовтувато-коричневий, світло-коричневий і коричневий. Не слід плутати його з канадської схемою CADPAT AR, призначеної для посушливих районів. Принцип той же, піксельний, але кольори інші.
Камуфляжний патерн побудований з невеликих квадратиків, які можуть візуально складатися в більш великі структури, накладаючись і перетинаючись. Такий піксельний принцип дозволяє на різних відстанях об'єкта від спостерігача дробити силует не тільки на площині. Він створює тривимірну ілюзію того, що окремі частини силуету знаходяться від спостерігача на різних відстанях.
Фокус в тому, що спостерігач бачить зображення об'єкта, сформоване спочатку з окремих точок, пікселів. Таким же чином ми бачимо картинку, намальовану на екрані цифрового дисплея або телевізора. Тільки там, незалежно від відстані, зображення зберігає пізнавані риси. А в камуфляжній схемі все навпаки. Там розробники свідомо намагаються роздробити впізнаваний об'єкт на набір нерозпізнаних плям.
Digital Desert по праву вважається одним з найбільш вдалих камуфляжів XXI-го століття. На жаль, він не уникнув долі багатьох популярних маскувальних шаблонів. Його дуже часто підробляють, а такі випадки не йдуть на користь покупцям. Хоча, треба зізнатися, переважна більшість контрафактної продукції зосереджено на ринку пострадянських країн. І весь цей сумний процес часто не обходиться без участі наших китайських друзів. А от поживачі Західної Європи і американського континенту з такою проблемою просто не стикаються.
Чим приваблює покупців «Мілітарки» Digital Desert?
Як це часто буває, даний цифровий патерн виявився дуже ефективним не тільки в пустельних місцевостях. У лісостеповій смузі України, особливо восени, він чудово розбиває людський силует, створюючи вдале маскування. Лише на зеленому тлі, він буде не зовсім придатним, роблячи зображення занадто видимим та об’ємним.
В асортименті магазину «Мілітарка» в цьому патерні можна придбати: легкі польові костюми, тактичні сорочки, футболки, балаклави, панами та бандани. Крім відмінних маскувальних властивостей, шаблон Digital Desert приваблює покупців й своїм оригінальним малюнком, й його купують просто для повсякденного носіння.
Італія відома, як країна, яка старанніше всіх інших переодягає свою армію в нову камуфляжну форму. Масовість постачання була воістину фантастичною. І не слід думати, що ця країна мала дуже маленьку армію. Досить згадати, що на початку італо-грецької війни 1940 року лише в 3-й альпіністській дивізії "Джулія" налічувалося 11 тис чоловік. У 2015 році чисельність діючих військ Італії становила 230,35 тис бійців, а під рушницю були готові стати ще 65,2 тис резервістів.
Комерційні війни навколо італійського камуфляжу Mulltiland
Розробки і вдосконалення маскувальних забарвлень велися безупинно. Ймовірно, цим і можна пояснити безліч "близько італійських" комерційних патернів, що з'явилися на світовому ринку. Адже захоплення тактичними іграми зростає, попит на одяг в стилі мілітарі збільшується з кожним роком. Люди, захоплені туризмом, складають у всьому світі величезну армію потенційних покупців. Сюди ж можна віднести і не меншу кількість мисливців і рибалок, які також вважають за краще одягатися в зручну, недорогу і добре маскуючу камуфляжну форму.
Mulltiland. Інформація до роздумів
Коріння практично всіх уніформ і камуфляжів Італії криються в моделі "M1929 Telo mimetico", яка широко використовувалася десантниками у Другій світовій війні. Війська Вермахту в кінці війни також досить широко використовували цей камуфляж. У 50-е і 60-е роки італійці беруть на озброєння шаблон "Esercito", який з варіаціями прослужив майже 45 років.
В кінці 80-х років минулого століття італійці взялися за чергове переозброєння своєї армії й почали розробку нової форми. В результаті з'явився 5-ти кольоровий патерн, що складається з оливково-зеленого, рожево-червоного, жовтувато-коричневого, світло-сірого і чорного кольорів. Далі почалися його модифікації і в результаті в 2004 році, для загального використання в Збройних силах Італії, вводять mimetico "Vegetato". Патерн має в основі захисний колір, по якому розкидані плями оливкового, червонувато-коричневого і шоколадно-коричневого кольорів. Для пустельних місцевостей призначений шаблон, де на піщано-бежевому тлі нанесені охристі, світло-бежеві та шоколадно-коричневі плями. Для морських підрозділів спеціального призначення (COMSUBIN) також був розроблений камуфляж, який відрізнявся дещо темними кольорами, особливо, коричневим.
Не так давно, близько 2012 року, з'явився Multiland, відомий ще під назвою "Vegecam". За основу був прийнятий шаблон Vegetato в одній з варіацій італійського виробника Defcon5. Італійський спецназ в Афганістані одягався в цей патерн. Сьогодні такий камуфляж в основному шиється в Китаї, хоча на ринку присутні і болгари, і румуни, і поляки, і німці. Деякі фахівці відзначають, що колірна схема дуже нагадує Multicam від розробника Crye Precision.