- Головна
- Військова форма
Військова форма - Magnum - The North Face - 6-Color Desert - Digital Desert - Форма хакі - Чорний
70-ті роки минулого століття ознаменувалися появою в США і Європі декількох компаній, які завоювали світову популярність. Не відстало від них і острівне королівство – Великобританія. У 1974 році, в Ессексі, Франком Ван Везель була заснована компанія Hi-Tec Sports, брендом якої сьогодні є Magnum Boots, що пропонує спектр взуття категорій: люкс, профі та повсякденне.
Magnum – англійські традиції в сучасному взутті
Засновник, звернувши увагу на швидко зростаючу популярність гри в сквош, вирішив заробити на виробництві взуття для цієї доступної всім гри. Ймовірно, англійці просто не вміють робити погане взуття. Справи пішли непогано і в 1982 році створюється дочірній підрозділ Hi-Tec Magnum. Це було викликано підвищеним попитом на продукцію Hi-Tec з боку Академії і навчального центру ФБР в Квантіко, яку використовували в якості тренувального взуття для курсантів і офіцерів. Під дуже серйозного замовника були створені дослідний центр з випробувальною базою, і в 1983 році перші тактичні черевики Магнум буквально підірвали ринок.
Від Magnum взуття лише набувало популярності, а попит ріс, як на дріжджах. Все більше замовників з правоохоронних органів і спецструктур зверталися в компанію. У 1985 році було прийнято рішення розробляти лінійку для широкого кола споживачів. У 1990 році перший модельний ряд представили світу. Він став настільки популярний, що в 2002 Magnum виділили в окремий бренд.
Чому від Magnum берці обирають більшість користувачів?
2003 рік. Нове досягнення молодого і вже самостійного бренду – створення модельної лінійки "Elite Force". Вона стала першою сертифікованою в усьому світі колекцією тактичного взуття. Відмінно продумана конструкція колодки, інноваційні матеріали викликали на ринку величезний ажіотаж. Але це не змусило розробників почити на лаврах, а спонукало на розробку нової лінійки – «Stealth». Попит на цю серію в 2006 році перевершив всі очікування. Сьогодні, наприклад, від Magnum берці цієї серії успішно продаються в 80 країнах світу.
Не зупиняючись на досягнутому, бренд проводить спільні роботи з компанією P2i. Та займалася розробкою технології захисту особового складу англійської армії від хімічної зброї, використовуючи технологію Ion-mask ™. Застосувавши цю технологію для створення непромокаючого тактичного взуття, Magnum в 2010 році представляє модельний ряд "Spider". Нове покриття відмінно відштовхувало воду, при цьому дозволяючи нозі вільно дихати. Після цього конкуренти, звичайно, не опустили руки, але остаточно визнали англійську бренд. Такого швидкого зростання популярності і успіху в специфічній сфері виробництва взуття, тим більше тактичної, ще не бачив ніхто.
Наступним проривом компанії Magnum стало взуття зі створеною системою фіксації та підтримки гомілковостопного суглоба і захисту стопи – Exo Skeletal й використання устілки M-PACT. Така устілка після декількох годин або днів носіння приймає форму стопи власника, унікальну для кожної людини. Надалі, незважаючи на численні прання, устілка цей профіль вже не забуває. А далі від Magnum купити стало можливим моделі Cobra, Panther, а також побачили світло кросівки Cardio, взуття для професійного застосування і повсякденного носіння Precision Ultra Lite.
Вся продукція бренду випробовується і сертифікується за Європейським стандартом EN 20347: 2004 для професійної взуття. Багато популярних моделей Magnum купити можна на сайті інтернет-магазину воєнторг "Мілітарка". Пропоноване взуття виконана з натуральної шкіри, поліестеру, нейлону і кордури й має найвищий рівень виконання.
Північна сторона схилу більшості вершин нашої півкулі вважається найбільш важкою для сходження. На англійській мові це звучить, як the North Face. Офіційний сайт цієї компанії повідомляє, що в 2016-му році їй виповнилося 50 років. Назва обрана не випадково, адже продукція американського бренду витримує екстремальні навантаження і температури.
Перший магазин Норд Фейс
Відкрився він в 1966 році в Сан-Франциско і пропонував альпіністське спорядження. Це в місті, де будь-яка височина більше 30 м вважається вже пагорбом! Однак це не завадило підприємству швидко завоювати популярність, і власники стали налагоджувати своє виробництво спортивного одягу для любителів гірських сходжень. Ніколи не припиняти досліджувати, Never stop exploring, ось девіз, під яким компанія працює донині.
Задумана, як фірма по виробництву альпіністського спорядження та екіпіровки, компанія швидко вибилася в бренди зі світовим ім'ям, який пропонує також одяг для всіх, хто любить проводити вільний час в русі. Вироби the North Face купити, означає придбати найнадійніше професійне спорядження. Але і в середній ціновій категорії покупець знайде для себе багато цікавого.
Продукцію North Face Україна купує в Мілітарці
Перш за все, вироби цієї компанії цікаві молодіжній аудиторії. Легкі, яскраві і доступні за вартістю американські куртки – одяг модний, елегантний і сучасний. При їх пошитті, як стверджує The North Face офіційний сайт Україна, використовуються тільки гіпоалергенні матеріали, нейлон і поліестер в різних модифікаціях.
Перевагою цих курток є також мала вага і невеликий обсяг, який вони займають в згорнутому стані. При необхідності модель легко складається в згорток, який вільно поміститься в міському рюкзаку.
Зимові вироби модельного ряду "SOFTSHELL SUMMIT SERIES" виготовлені з тепло] мембранної тканини. Підкладка із флісу відмінно зігріває, а куртки прекрасно захищають від холодного вітру. У них не парко, так як мембранний шар HyVent™ постійно відводить з внутрішнього обсягу надлишки вологих парів. Ця мембрана є власною розробкою компанії. Утеплювач Heatseeker, яким забезпечені вироби, ще мало знайомий нашим покупцям. Однак його експлуатаційні властивості і цілком прийнятна вартість змушують придивитися до нього уважніше.
Куртки забезпечені просторими регульованими капюшонами з напівжорстким козирком. Зручні кишені на рукавах і місткі на поясі з вертикальним входом роблять куртки дуже практичними. Демісезонні куртки ряду VENTURE SUMMIT SERIES не менше функціональні для носіння в міських умовах і також пошиті з мембранних матеріалів. Вони не заважають активно рухатися і надійно захищають від самого сильного вітру. Зовнішній шар дуже міцний і має гідні водовідштовхувальні властивості.
North Face купити в Україні краще в авторитетному магазині
На жаль, український ринок ще не настільки є цивілізованим, щоб спокушатися будь-якою на ньому пропозицією. Довіряти ненадійним продавцям і нібито фірмовим наклейкам просто немає сенсу, щоб даремно не витратити гроші. Адже існує ціла індустрія, що займається випуском підроблених лейблів.
У нашому магазині якість і чесні ціни гарантуються прямими поставками від виробників (без перекупників!) І наявністю всіх необхідних сертифікатів. Працюючи на ринку мережевої торгівлі з 2005 року, наш ресурс вже завоював певний авторитет у покупців. Про це говорить вже хоча б те, що "Мілітарка" входить в трійку найбільших військторгів України.
Для людини, яка ніколи не була в справжній пустелі, вона представляється безкрайніх морем звичайного піску. Одноманітний, безплідний і нудний ландшафт, не відрізняється різноманітністю кольорів. Насправді це далеко не так. І не випадково свого часу з'явився та став відомим на весь світ камуфляж 6 Color Desert. Чи не забагато аж 6 відтінків для пустельної місцевості?
6 Color Desert з’явився не на рівному місці
Виявляється, найважче маскуватися саме в пустелі. Причому, єдину камуфляжну схему для всіх найбільших пустельних місцевостей земної кулі підібрати практично неможливо. І пов'язано це з багатьма факторами.
По-перше, колір самого піску може варіюватися в досить широких межах. Це залежить від переважаючого наявності мінералів в конкретному регіоні. Наприклад, пісок північної околиці Сахари в Марокко оранжевого кольору. Такий же колір, але дещо менш насичений, мають піски в районі Тунісу, а також в пустелі Негев (Ізраїль), що займає близько 60% території країни. В даних випадках це пов'язано з високим вмістом оксидів заліза. Пісок може бути також білим, жовтим, бежевим, коричневим, сірим і навіть майже чорним.
По-друге в залежності від вологості (яка і в пустелі може коливатися), температури і часу доби переважають відтінки ландшафту також можу змінюватися в істотних межах. Тому, готуючись до операції "Буря в пустелі", було прийнято рішення розробити маскувальне забарвлення, яке б замінило не придатний до умови ведення бойових дій в Іраку камуфляж Woodland. Недоліком технологій того часу було те, що Woodland при намоканні ставав практично чорним, що сильно демаскувало солдатів, та й тропічна кольорова гамма не підходила для дій в сухому регіоні Близького Сходу.
В результаті з'явився один з перших цифрових камуфляжів, який включав в себе 6 відтінків. Тан, світло-зелений, середній і темно-коричневий. Шаблон доповнювали схожі на чіпси чорні і білі вкраплення. Камуфляж був тут же прозвали американськими солдатами chocolate chips – шоколадними чіпсами.
Цікаво, що американське командування досить швидко відмовилося від його застосування, вважаючи шаблон досить дорогим у виготовленні. Однак він досі входить в спорядження в деяких підрозділах Іракської армії та Іспанії. Армія Китаю і Філіппін також використовують злегка модифіковану цю ж схему.
Подальша еволюція камуфляжу 6 Color Desert
Американці незабаром після початку експлуатації шестикольорового шаблону стали застосовувати більш простий у виробництві маскувальний патерн, який складався всього з трьох кольорів. Від колишнього залишилися лише світло-зелений і коричневий на піщаному тлі. Змінилася і форма плям. Світло-зелені стали ширше, а коричневі перетворилися на вузькі смуги. На думку американських експертів такий камуфляж краще приховував присутність солдатів в умовах пустелі. Пізніше до них іноді стали додавати і плями рожевого кольору. У більшості пустельних місцевостей ранній світанок забарвлює ландшафт саме в цей відтінок. Колишній же, 6 Color Desert, залишався також на озброєнні. Його просто перестали випускати, поки його запаси на складах з часом не вичерпалися.
Однак це не заважає багатьом комерційним виробникам, в різних країнах світу, до сих пір виробляти польову форму для мисливців і шанувальників ейрсофту в тому самому, первісному камуфляжі. Причому, більшість моделей виготовляється в прийнятому для тих часів американському стандарті BDU. Виявилося, що в степовій зоні з невеликими вкрапленнями зелені колишня схема себе цілком виправдовує.
Воєнторг «Мілітарка» пропонує оригінальні вироби в 6 Color Desert
Це гарантує політика роботи безпосередньої співпраці лише з самими надійними і перевіреними постачальниками. Тому нарікань, на швидко полинялі або такі, що втратили форму після прання вироби, в нашому магазині просто не може бути.
Цифрові (піксельні) камуфляжі стають все більш затребуваними. І не тільки для комерційних застосувань. Його беруть на озброєння багато країн світу. Наприклад, в Україні – це ММ-14. А один з камуфляжів американських морських піхотинців – Digital Desert.
Digital Desert на початку свого славного шляху
Що таке Корпус морської піхоти США, US Marine Corps, скорочено USMC? Відстань Американського континенту від країн Європи, Азії або Африки передбачає лише два шляхи перекидання військовослужбовців до цих географічних районів, по повітрю або морським шляхом. Перший досить дорогий і проблематичний. А ось другий – в самий раз. Тому і народився такий термін, морський піхотинець. Сухопутний моряк. Недарма їх емблемою служить глобус з якорем (Globe and Anchor).
Фактично морпіхи це не моряки. Це відмінно навчена і вишколена піхота, яку доставляють до місця призначення морем. Передбачувані театри дій – лісостеп, джунглі або пустельні райони. Тому і прийнято в обмундируванні морської піхоти два основних камуфляжних патерна – MARPAT'а. MARPAT Woodland і MARPAT Desert. З деяких пір до них додався третій, який іноді використовується підрозділами USMC – MARPAT Urban.
Розробку інноваційного, цифрового патерну для морських піхотинців почали в 2000-му році. Після всіх невдалих дослідів зі спробами створення універсального камуфляжу. У 2001-му році патерн був всебічно випробуваний і в 2002-му офіційно прийнятий на озброєння.
Як працює цифровий Digital Desert?
Складається він з наступних кольорів: жовтувато-коричневий, світлий жовтувато-коричневий, світло-коричневий і коричневий. Не слід плутати його з канадської схемою CADPAT AR, призначеної для посушливих районів. Принцип той же, піксельний, але кольори інші.
Камуфляжний патерн побудований з невеликих квадратиків, які можуть візуально складатися в більш великі структури, накладаючись і перетинаючись. Такий піксельний принцип дозволяє на різних відстанях об'єкта від спостерігача дробити силует не тільки на площині. Він створює тривимірну ілюзію того, що окремі частини силуету знаходяться від спостерігача на різних відстанях.
Фокус в тому, що спостерігач бачить зображення об'єкта, сформоване спочатку з окремих точок, пікселів. Таким же чином ми бачимо картинку, намальовану на екрані цифрового дисплея або телевізора. Тільки там, незалежно від відстані, зображення зберігає пізнавані риси. А в камуфляжній схемі все навпаки. Там розробники свідомо намагаються роздробити впізнаваний об'єкт на набір нерозпізнаних плям.
Digital Desert по праву вважається одним з найбільш вдалих камуфляжів XXI-го століття. На жаль, він не уникнув долі багатьох популярних маскувальних шаблонів. Його дуже часто підробляють, а такі випадки не йдуть на користь покупцям. Хоча, треба зізнатися, переважна більшість контрафактної продукції зосереджено на ринку пострадянських країн. І весь цей сумний процес часто не обходиться без участі наших китайських друзів. А от поживачі Західної Європи і американського континенту з такою проблемою просто не стикаються.
Чим приваблює покупців «Мілітарки» Digital Desert?
Як це часто буває, даний цифровий патерн виявився дуже ефективним не тільки в пустельних місцевостях. У лісостеповій смузі України, особливо восени, він чудово розбиває людський силует, створюючи вдале маскування. Лише на зеленому тлі, він буде не зовсім придатним, роблячи зображення занадто видимим та об’ємним.
В асортименті магазину «Мілітарка» в цьому патерні можна придбати: легкі польові костюми, тактичні сорочки, футболки, балаклави, панами та бандани. Крім відмінних маскувальних властивостей, шаблон Digital Desert приваблює покупців й своїм оригінальним малюнком, й його купують просто для повсякденного носіння.
Нам давно звичний цей колір, знайомий по старій військовій формі, по фільмах та книгах. А прийшов він на поля битв в далекому 1867 році, коли між Великобританією і її колоніальними володіннями в Індії йшла важка війна. Причому, почали використовувати хакі не за височайшим повелінням, а з ініціативи молодого британського майора, якому важко було спостерігати за численними смертями його солдатів. У той час британські військові воювали в мундирах червоного кольору і були відмінною мішенню на полі бою. Вирішивши замовити військову форму непомітного кольору для своїх бійців, майор відправився до місцевого кравця. На питання, як його звуть, індієць відповів: "Хакі". У перекладі з хінді, з перської мови або з урду це означає "бруд" або "пил".
Звідки він, такий звичний нам колір Хакі?
За ініціативу майору присвоїли звання генерала, а за недотримання традицій з армії звільнили в запас. Англійці так і воювали в червоних мундирах аж до 1901 року, коли важкі втрати в особовому складі змусили-таки консервативних британців переодягнутися в менш яскраву форму.
У царській Росії після провальної російсько-японської війни теж було прийнято рішення змінити білий колір мундирів на захисний. А під час 1-ї світової війни в це забарвлення одяглися всі воюючі сторони і багато інших армії світу, крім французів. Ті вперто відмовлялися до 1918 року знімати свої світло блакитні мундири, за що і поплатилися величезними втратами.
Форма хакі – відтінки та застосування
Колір тканини, зеленувато-коричневого або брудного-пісочного відтінку, виявився з хорошим камуфлюючим ефектом. Це було перевірено на полях численних битв у багатьох війнах. Форма цього непомітного і практичного болотного кольору врятувала свого часу величезну кількість життів.
Незважаючи на свою однотонність, колір хакі відмінно маскує бійця і в лісі, і в полі, і на тлі міського ландшафту. Стало звичним фарбувати в болотний колір техніку, все польове спорядження, яким користуються військові. Ця традиція зберігається до цих пір. Причому не тільки військові використовують спорядження і амуніцію цього кольору. Мисливці, туристи, гравці в страйкбол, любителі природи охоче купують спорядження захисного болотного кольору в магазині "Мілітарка".
Форма хакі у кількох поколінь асоціюється з мужністю і романтикою армійської служби. На початку 60-х з легкої руки американського художника Ендрю Ворхола почалося масове захоплення стилем мілітарі. Шити повсякденний одяг болотного відтінку стало модним, а колір "сафарі" завоював навіть автомобільну індустрію.