- Головна
- Військова форма
Військова форма - M-Tac - Blackhawk - 3-Color Desert - Digital Desert - Marpat - Чорний
Позиції 1-24 з 343
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка 4
- Сторінка 5
- Сторінка Наступне
Позиції 1-24 з 343
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка 4
- Сторінка 5
- Сторінка Наступне
Коли говорять про мілітарі-бренди, найчастіше згадують торгові марки далекі від України і вітчизняних реалій. Тепер це порочне коло розірвано й причиною тому – поява вітчизняного мега-бренду тактичної продукції M-Tac. Ця назва – скорочення, яке повністю розшифровується як "Militarist Tactical" - торгова марка присутня на ринку України і сусідніх країн вже не один рік. Зараз виробник M-Tac – один з найвідоміших в Україні. Його команда займається не тільки розробкою, пошиттям і реалізацією тактичної форми і спорядження, а й благодійністю, волонтерством, допомагаючи української армії і МВС в складних умовах сучасності.
M-Tac в Україні
Виробник M-Tac нині настільки популярний, що вже почав провокувати конкурентів виготовляти підробки. Поки їх дуже мало, але де є популярність – там буде і фальсифікат. Уберегтися від неякісної продукції просто – можна зайти на сайт M-tac, а можна придбати необхідні товари бренду у нас – у військторзі «Мілітарка». Адже ми є представником торгової марки «Militarist Tactical", більш того, між ТМ "Мілітарка" і ТМ "M-Tac" існують дружні відносини, що в сучасному бізнесі рідкість. І так, чому ж варто купувати у нас:
- однакова ціна з офіційним сайтом;
- все та ж доставка за 1-3 дні - ви нічого не програєте.
Що пропонує купити M-Tac?
Головна мета бренду Militarist Тactical (M-Tac) – забезпечення військовослужбовців, силовиків і любителів мілітарі стилю відносно недорогими речами з високим рівнем якості без втрати функціоналу. Як це можливо? Все дуже просто, заміна дорогих відомих матеріалів, більш дешевими аналогами, що коштують на порядок менше. Наприклад:
- волого вітрозахисний від M-Tac одяг типу softshell, в конструкції має не дорогий GORE-TEX, а мембранні матеріали вітчизняного виробництва, які за якістю не поступаються брендовим;
- зимові куртки і парки від Militarist Тactical утеплені не гусячим пухом, що підвищує вартість виробу, а замінниками типу PrimaLoft або G-Loft, які не поступаються натуральним матеріалам, однак мають кращі експлуатаційні характеристики починаючи з водостійкості і закінчуючи теплоізоляцією;
- чохли під бронежилети, плитоноски, а також всі похідні рюкзаки M-Tac пошиті з урахуванням сучасних вимог, а для їх виготовлення використовується якісна кордура компанії DuPont;
- Від M-Tac взуття представлено величезним асортиментом. Тактичні черевики і кросівки компанія виробляє з високоміцного нубуку та шкіри вітчизняного виробництва, а мембрани це дешевші, але якісні аналоги GORE-TEX.
Для виробництва використовуються нові типи тканин, які себе відмінно зарекомендували як під час страйкбольних ігор, так і в реальних бойових умовах на Сході країни. Це ріп-стоп, сумішеві тканини на основі бавовни (до 89%), які не горять, і звичайно ж легкий і дуже теплий фліс з безліччю просочень – хоч від дощу з бензином, хоч від вогню. Шви, де потрібна міцність, мають дублювання, а іноді навіть потрійне, що одночасно забезпечує трьох кратну міцність! Відхід від традиційного крою на користь західного тактичного також дав свої результати – з-під курток можна швидко витягти зброю, магазини не випадають з кишень під час стрибків, а тактичні ремені з підсумками можна в екстремальній ситуації скинути одним рухом руки.
Що й казати про спорядження! M-Tac, Україна знає не лише як лідера виробництва, але й новатора на ринку вітчизняних тактичних підсумків, розвантажувальних жилетів і всього того, що допоможе оперативно діяти на полі бою – ігровому або реальному. Більше ніж 5000 унікальних товарів всіх найпопулярніших маскувальних кольорів – така номенклатура цього бренду.
M-Tac магазин не потрібен. Зайдіть до «Мілітарки»!
Чим же відрізняється виробник M-Tac від багатьох інших, в тому числі і західних розкручених брендів?
По-перше, багато його продукції пройшло випробування боєм. Торгова марка бере активну участь в волонтерському русі, забезпечуючи окремі батальйони і полки Національної гвардії України (такі, як полк «Азов»). Нові моделі форми і взуття виготовляються з урахуванням вимог і порад військових, спецназу, мілітаристів.
По-друге, М-так – лідер в роботі з airsoft-спільнотою, маючи спеціальні пропозиції для страйкбольних команд. Асортимент виробника включає в себе і страйкбольне спорядження й амуніцію, створені під тактичні ігри.
По-третє, це українська ТМ. Багато вже сказано про підтримку свого виробника. Але підтримка нашої економіки – це в першу чергу ваш вибір і ваші покупки вітчизняних товарів. Підтримайте нашу економіку прямо зараз і обзаведіться якісною тактичною формою, взуттям та аксесуарами! Благо купити M-Tac можна в нашому військторзі «Мілітарка», що варто зробити з кількох причин:
- «Мілітарка» - офіційний партнер бренду, а значить, ціна реалізованого товару знижується за рахунок прямих поставок без посередницьких націнок;
- Продукція представлена широким асортиментом, є великий вибір від M-Tac взуття, одягу та екіпіровки, що виготовлені на вітчизняному підприємстві;
ТМ «Мілітарка» надає можливість заощадити на доставці, при покупці товарів M-Tac передоплатою на суму від 800 грн, в цьому випадку наша компанія відправляє посилки за свій рахунок.
Звичайна американська історія, коли з невеликого підпільного виробництва в гаражі народився всесвітньо відомий бренд. Чи то гаражі в Америці особливі, чи то... Але так чи інакше в середині 90-х років минулого століття, спочатку у жителів США, а потім і інших країн, з'явилася можливість купити BlackHawk - надійне спорядження, взуття, головні убори та одяг для активного відпочинку.
Купити BlackHawk – придбати надійність, гарантовану досвідом
Як з'явився бренд BlackHawk? Офіційний сайт стверджує наступне. Його засновник, Майк Ноелл, під час служби морським піхотинцем в Іраку десантувався зі своїм підрозділом на мінне поле. При приземленні лямка рюкзака не витримала і лопнула. Майк втратив рівновагу і впав. У 20 см від стрибаючої міни-жаби.
Після демобілізації Ноелл поставив собі за мету, створити підприємство з виготовлення тактичного спорядження, яке б не підводило ні за яких обставин. Довго роздумувати про назву майбутньої компанії не довелося. У ті роки основним транспортним засобом морських піхотинців США був вертоліт "UH-60". Люблячі гарні назви, американці прозвали його «Чорним яструбом» – BlackHawk.
Що сьогодні пропонує BlackHawk офіційний сайт?
Почавши з виробництва надійних рюкзаків, підприємство поступово нарощувало асортимент. І тепер пропозиція дуже представницька.
· Тактичні рукавички. Вони користуються попитом не тільки в арміях НАТО. Їх можна побачити на руках співробітників спецслужб багатьох країн світу. Популярні вони і у любителів стрілецького спорту, а також мисливців. Ними користуються також усі ті, кому доводиться іноді жорстко падати. Тому туристи купують їх не менш охоче, як і любителі мотоциклетного і велоспорту. Надійне зчеплення з будь-яким предметом, навіть мокрим. Захист тильної, зовнішньої сторони долонь і пальців, відмінні дихаючі властивості, анатомічний крій – ось неповний перелік переваг всіх моделей цього типу.
· Тактичні ремені витримують самі екстремальні навантаження. Вони не починають розпушуватися або розсипатися на нитки після декількох днів носіння, так як виготовляються з поліестеру або нейлонової кордури. Розвантажувальні підтяжки – не просто шматки nytaneon'а. Вони забезпечені сітчастої підкладкою і обладнані демпферними вставками.
· Підсумки самого різного призначення.
· Легкі і гіпоалергенні наколінники і налокітники. Навіть при довгому контакті зі шкірою тіла вони не викликають роздратування або алергії.
· Футболки, майки та шкарпетки. Будь-військовослужбовець або любитель відпочити, вибираючись на природу, добре знає, яке значення має якісна білизна.
· Любителям активного відпочинку ще мало знайомі тактичні штани і шорти цієї компанії. Але поступово вони починають завойовувати український ринок завдяки доступним цінам і високим експлуатаційним характеристикам.
· Це ж можна сказати і про ножі. Незважаючи на жорстку конкуренцію, ножі для виживання цього американського бренду стають у нас все більш популярними. Так само, як і складні мисливські моделі.
· Такі вироби, як кобури або збройові ремені заслуговують найвищої оцінки. І хоча вітчизняний ринок не відчуває нестачі в пропозиціях, BlackHawk зі свої якістю здатний потіснити будь-якого конкурента.
Купити BlackHawk можна і в військторзі «Мілітарка»
Крім високої якості виробів, будь-якого покупця зацікавлять порівняно невисокі ціни на продукцію бренду. Особливо це стосується тактичних рукавичок і ременів. Це найбільш популярні вироби компанії в нашій країні. А в тому, що моделі оригінального виробництва, можна не сумніватися. Наш магазин підтримує тільки прямі контакти з виробниками.
У процесі підготовки до першої операції "Буря в пустелі" в армії США вирішили відмовитися від використовуваного з 1981 року камуфляжу "Woodland" Battle Dress Uniform.
Історія появи 3 Color Desert
На початку кампанії одягли своїх бійців в форму з новим маскувальним забарвленням – «6 Color desert@. Це був уже цифровий камуфляж, що складається з 6 різних кольорів. "Woodland", прозваний на той час камуфляж НАТО, вже не задовольняв армійських фахівців з тієї причини, що при намоканні він виглядав практично чорним і сильно демаскував силует солдата. Однак в процесі ведення бойових дій у Перській затоці практика показала, що найкраще пристосованим до пустельного ландшафту буде патерн, що складається з 3-х кольорів. Колишній, 6 Color залишався на озброєнні, поки його запаси на армійських складах поступово не закінчилися.
Чому 3 Color Desert такий популярний?
Камуфляж 3 Color Desert, піксельний триколірний пустельний патерн (DBDU), виявився більш вдалим, ніж його попередник. Звичайно, створити універсальний камуфляж для будь-якої місцевості практично неможливо. Адже в залежності від освітлення, мінерального складу ґрунту, часу доби забарвлення ландшафту може дуже сильно змінюватися. Від колишнього поєднання кольорів чорного, білого, темно-коричневого, бежевого, світло-коричневого і блідо-зеленого залишилося тільки 3: на тлі пісочного кольору світло-зелені широкі плями і вузькі смуги коричневого. Таке поєднання добре розмиває силует бійця під час руху й при збереженні повної нерухомості. В принципі, годиться він і для умов лісостепової зони або міста, крім сніжних зим. DBDU швидко набув поширення в світі. У США він був введений у всіх родах військ. Цей камуфляж широко застосовувався і застосовується збройними силами Угорщини, Ізраїлю, Македонії, Чилі, Казахстану. Війська Голландії, Австралії, що діяли в Афганістані, також використовували цей патерн.
Камуфляж 3 Color Desert популярний не тільки в збройних силах. Його охоче використовують мисливці, гравці в страйкбол, працівники охоронних структур, що працюють в польових умовах. Маскувальні властивості патерну досить універсальні, чим і пояснюється його затребуваність в застосуванні не тільки в пустельних областях. Охоче купують його і байкери, і туристи, і грибники з дачниками. Адже вироби в цьому камуфляжі довго не вигоряють на сонці, відмінно витримують багаторазове прання не линяючи.
Що ж можна придбати в нашому магазині?
Різне спорядження і амуніцію в паттерні 3 Color Desert купити можна в магазині "Мілітарка", де є широкий асортимент моделей на будь-який смак в цьому камуфляжі. Форма камуфляжна різних розмірів. Тактичні ремені, дуже зручні не тільки для активного відпочинку, а й для міських жителів. Пропонуються також кепки, бермуди, футболки в цьому популярному паттерні. Штани польові тактичні. Всі моделі дуже високої якості, німецького та українського виробни
Цифрові (піксельні) камуфляжі стають все більш затребуваними. І не тільки для комерційних застосувань. Його беруть на озброєння багато країн світу. Наприклад, в Україні – це ММ-14. А один з камуфляжів американських морських піхотинців – Digital Desert.
Digital Desert на початку свого славного шляху
Що таке Корпус морської піхоти США, US Marine Corps, скорочено USMC? Відстань Американського континенту від країн Європи, Азії або Африки передбачає лише два шляхи перекидання військовослужбовців до цих географічних районів, по повітрю або морським шляхом. Перший досить дорогий і проблематичний. А ось другий – в самий раз. Тому і народився такий термін, морський піхотинець. Сухопутний моряк. Недарма їх емблемою служить глобус з якорем (Globe and Anchor).
Фактично морпіхи це не моряки. Це відмінно навчена і вишколена піхота, яку доставляють до місця призначення морем. Передбачувані театри дій – лісостеп, джунглі або пустельні райони. Тому і прийнято в обмундируванні морської піхоти два основних камуфляжних патерна – MARPAT'а. MARPAT Woodland і MARPAT Desert. З деяких пір до них додався третій, який іноді використовується підрозділами USMC – MARPAT Urban.
Розробку інноваційного, цифрового патерну для морських піхотинців почали в 2000-му році. Після всіх невдалих дослідів зі спробами створення універсального камуфляжу. У 2001-му році патерн був всебічно випробуваний і в 2002-му офіційно прийнятий на озброєння.
Як працює цифровий Digital Desert?
Складається він з наступних кольорів: жовтувато-коричневий, світлий жовтувато-коричневий, світло-коричневий і коричневий. Не слід плутати його з канадської схемою CADPAT AR, призначеної для посушливих районів. Принцип той же, піксельний, але кольори інші.
Камуфляжний патерн побудований з невеликих квадратиків, які можуть візуально складатися в більш великі структури, накладаючись і перетинаючись. Такий піксельний принцип дозволяє на різних відстанях об'єкта від спостерігача дробити силует не тільки на площині. Він створює тривимірну ілюзію того, що окремі частини силуету знаходяться від спостерігача на різних відстанях.
Фокус в тому, що спостерігач бачить зображення об'єкта, сформоване спочатку з окремих точок, пікселів. Таким же чином ми бачимо картинку, намальовану на екрані цифрового дисплея або телевізора. Тільки там, незалежно від відстані, зображення зберігає пізнавані риси. А в камуфляжній схемі все навпаки. Там розробники свідомо намагаються роздробити впізнаваний об'єкт на набір нерозпізнаних плям.
Digital Desert по праву вважається одним з найбільш вдалих камуфляжів XXI-го століття. На жаль, він не уникнув долі багатьох популярних маскувальних шаблонів. Його дуже часто підробляють, а такі випадки не йдуть на користь покупцям. Хоча, треба зізнатися, переважна більшість контрафактної продукції зосереджено на ринку пострадянських країн. І весь цей сумний процес часто не обходиться без участі наших китайських друзів. А от поживачі Західної Європи і американського континенту з такою проблемою просто не стикаються.
Чим приваблює покупців «Мілітарки» Digital Desert?
Як це часто буває, даний цифровий патерн виявився дуже ефективним не тільки в пустельних місцевостях. У лісостеповій смузі України, особливо восени, він чудово розбиває людський силует, створюючи вдале маскування. Лише на зеленому тлі, він буде не зовсім придатним, роблячи зображення занадто видимим та об’ємним.
В асортименті магазину «Мілітарка» в цьому патерні можна придбати: легкі польові костюми, тактичні сорочки, футболки, балаклави, панами та бандани. Крім відмінних маскувальних властивостей, шаблон Digital Desert приваблює покупців й своїм оригінальним малюнком, й його купують просто для повсякденного носіння.
Деякі речі можуть похвалитися тим, що стали легендою буквально за перше 10-річчя свого існування. Розробка цифрового нового камуфляжу для Корпусу морської піхоти США почалася в 2000 році в цілях заміни використовувався досі патерну "woodland" на більш сучасний, який би відповідав зрослим вимогою до маскування особового складу.
Камуфляж MARPAT. Правда та вимисли
Скорочення забарвлення Marpat отримало від назви Marine Pattern. Цікаво, що американські морські піхотинці мають виключне право носіння цього камуфляжу. Для інших підрозділів американської армії носіння цього нового паттерна заборонено. Мабуть, тут зіграло не останню роль привілейоване становище морських піхотинців і та повагу, якою вони користуються в Сполучених Штатах.
Досить поширена думка, що американські розробники, не довго думаючи, просто взяли за основу патерн CADPAT, який канадці почали розробляти для своєї армії ще в 1995 році, і просто замінили відтінки кольорової палітри. Канадські фахівці використовували комп'ютерний аналіз фотографій типовою для дій піхоти місцевості і підібрали кольори, які в сукупності найкращим чином маскують фігуру людини при спостереженні з відстані від 50 до 300 м.
Патерн є хаотичним чергування і накладенням світло-зелених, світло-коричневих, темно-зелених невеликих прямокутників з вкрапленням чорних. Насиченість кольорів може варіюватися в залежності від умов застосування і властивостей ландшафту. Такий піксельний малюнок візуально розбиває силует бійця, не даючи оці спостерігача зосередитися на окремих деталях. У цьому його принципова відмінність від камуфляжів, що використовують традиційні плями. За прийнятою класифікацією марпат камуфляж виконується в 3-х варіантах.
- Digital Woodland або marpat woodland (лісовий). Цей 4-х кольоровий патерн призначений для використання в лісостепових ландшафтах. Поєднання коричневого, зеленого, світло жовтувато-коричневого і майже чорного кольорів добре "спрацьовує" в природних лісових палітрах.
- Digital Desert (пустельний) патерн відрізняється від лісового тим, що з нього виключені зелена і чорна гами. Переважаючими відтінками є варіації коричневого кольору різної насиченості. Камуфляж замінив U.S. 3 Color Desert, який використовувався раніше
- Digital Urban (міський) використовується при проведенні тактичних операцій в умовах міського ландшафту. Переважають відтінки сірого, палітра – блакитно-чорний, темно-сірий, сірий. Крім морпіхів цим камуфляжем мають право користуватися підрозділи 101-ї повітряно-десантної дивізії.
У магазинах «Мілітарка» камуфляж Marpat купити просто
Любителям страйкболу, мисливцям і туристам добре відомо, що в "Мілітарці" вони завжди підберуть необхідну екіпіровку в цьому популярному паттерні. Плащ-палатки, польові форми, куртки та штани, зимовий одяг – всі вони представлені тут у великому асортименті. Зі спорядженням також проблем не виникне. Розвантажувальні жилети, рюкзаки користуються великим попитом у виконанні українських та німецьких виробників, що випускають якісні репліки популярних натовських моделей.