У 1971 році в Німеччині була заснована компанія "Sturm Handels GmbH" для реалізації залишків військового обмундирування і спорядження, що зберігалися на військових складах. Поступово налагоджуючи власне виробництво, компанія стала випускати репліки одягу, спорядження і аксесуарів, що стояли та стоять на озброєнні різних армій світу, а також моделі для активного відпочинку та спорту. Сьогодні ж більшість продукції користувачі знають під торговою маркою «Mil-tec».
Компанія Mil-tec – успішний «Sturm» світового ринку
У 1983 році "Sturm" ступив за океан і відкрив філію в Сполучених штатах. Висока якість виробів приваблювала все більше клієнтів, і тепер компанія розміщує замовлення на пошиття моделей у надійних виробників в різних країнах.
"Sturm Handels GmbH" сьогодні працює під торговими марками Mil-tec, TEESAR®, MA1®, ARID®. Копіюючи зразки натовського спорядження та екіпіровки, бренд став дуже популярним у всіх куточках земної кулі. Серед постійних покупців продукції під цією торговою маркою: професійні спортсмени та любителі, прихильники активного відпочинку і способу життя, шанувальники стилю мілітарі і звичайні люди, які цінують комфорт, якість і довговічність в одязі.
Від Mil-tec купити сьогодні можна буквально все для туризму, альпінізму, сімейного відпочинку, тактичних ігор, реконструкції історичних подій, різних видів спорту. Під торговою маркою Міл-тек можна не тільки одягнутися з голови до ніг, а й забезпечити себе всім необхідним спорядженням для автономного комфортного існування в безлюдних місцевостях, включаючи повне облаштування військового табору і предмети особистої гігієни.
Все від Mil-tec купити можна в «Мілітарці»
Від Mil-tec одяг, багато моделей якого розміщені на нашому сайті, пошиті за технологією софтшелл з використанням мембранних дихаючих матеріалів. Широко також використовується високоякісний фліс, в якості основного шару або підкладкової тканини. Головні убори і тактичні рукавички з флісу на будь-який смак. Для страйкболу або полювання у нас широкий вибір камуфляжних костюмів, курток, штанів, вітровок і головних уборів. Для міського носіння пропонуються репліки популярних моделей курток минулих років. Купити продукцію можна і в дитячому виконанні, точні копії "дорослих" моделей нічим не поступаються справжнім.
Пропоноване від Mil-tec взуття, представлено в широкому асортименті. Вже стали легендарними бюджетні моделі Trooper. А хто хоче, щось більш функціональне, може обрати дихаючі, комфортні демісезонні і зимові тактичні черевики, пошиті із застосуванням технології Gore-tex®. Підошви Vibram®, устілки і покриття з середини виготовлено зі спеціальним антибактеріальним просоченням, що забезпечує комфорт, м'яку і стійку ходу на будь-яких поверхнях. В наявності є і кросівки для занять професійним і аматорським спортом.
Тактичні ремені, розвантажувальні системи різних типів, підсумки в популярних камуфляжних кольорах від Mil-tec online shop «Мілітарка» теж пропонує купити із величезного асортименту моделей та типів. Зручні сумки для спортивного спорядження, баули, рюкзаки різного призначення та розмірів, намети, спальні мішки і справжні натівські складні лопатки не підведуть в походах або подорожах.
Купити сувенір від Міл-тек має сенс, якщо потрібен добротний солідний подарунок. Це може бути міський ніж, мультитул або фляга в наборі, скажімо, зі стаканчиками і брелоком для ключів. На нашому сайті багатий вибір таких функціональних і красивих сувенірів. І все це багатство вибору за цілком демократичними цінами.
Історію цього, одного з дуже популярних видів захисного забарвлення польової форми, можна простежити ще з моделей плямистого камуфляжу М47, який використовувався парашутистами. На його основі французькі дизайнери розробили маскувальний малюнок "lizzard" ("ящірка"). Фон мав світло-зелений відтінок, на який наносилися візерунки коричневого і темно-зеленого кольорів.
Камуфляж Комиш – еволюція та різновиди
Вже на основі "ящірки" деякі країни розробляли свої малюнки, пристосовуючи їх під певні особливості ландшафту. Для структур спеціального призначення МВС був розроблений цифровий патерн "Витязь", або "Комиш". Застосовуються зимові та літні варіанти. Камуфляж сірий Комиш використовують в якості зимового або осіннього. Переважають різні відтінки сірого, патерн має переважно горизонтальний малюнок.
Число прихильників активних видів відпочинку зростає з кожним десятиліттям. Відповідно, вони бажають придбати камуфляжну форму, яка не виділятиме їх серед природних ландшафтах. Для тих, хто захоплюється страйкболом і іншими видами тактичних ігор, випускаються модифікації: камуфляж синій Комиш, патерн в зелених тонах або в агресивних кольорах в стилі "пітон" чи "анаконда", які, тим не менш, відмінно маскують власника.
Універсальний камуфляж Комиш на всі випадки життя
Розробники даного виду камуфляжу пропонують багато різноманітних відтінків маскування, яке дозволить приховати свою присутність в будь-який час доби практично серед будь-якої місцевості. Працівники охоронних структур, яким доводиться нести вахту під відкритим небом, в числі наших постійних покупців. Мисливці, рибалки і туристи часто звертаються на наш сайт, щоб придбати речі в різному маскувальному забарвленні. Адже камуфляж Комиш купити можна не тільки нанесений на польову форму. У цьому цифровому паттерні пропонуються: бандани, дощовики, куртки, демісезонні костюми, футболки камуфляжні. Люди, які захоплюються фотографією і проводять весь вільний час на природі з камерою, в пошуках вдалого і вражаючого кадру, поважають цей камуфляж, що дозволяє підібратися до потрібного об'єкту на мінімальну відстань "фотопострілу".
Рибалки, що ловлять рибу в прибережній зоні в очеретах, також намагаються не виділятися на фоні навколишньої місцевості. Звичайно, в цьому випадку камуфляж Комиш відмінно замаскує власника. Молоді пагони зеленого кольору, а торішні – пісочного, тому цей цифровий патерн дуже добре розмиває силует рибалки. При ловлі з човна в плавнях також бажане хороше маскування. А при ловлі нахлистом вона просто необхідно, адже підходячи до поверхні, риба, особливо велика, стає дуже обережною.
Камуфляж Комиш купити прагнуть і туристи, які не люблять виділятися на тлі навколишньої місцевості. Людина, яка поводить себе тихо і одягнена в добре "розмитий" камуфляжний одяг, побачить набагато більше цікавого, ніж мандрівник з яскравим гардеробом.
Занадто часто, на жаль, пустельні райони земної кулі ставали ареною кривавих битв, в яких гинули десятки тисяч людей. Причиною воєн могли бути нафта, газ, релігійні мотиви і зовсім вже притягнуті за вуха приводи. Так чи інакше, але з розвитком технологій маскування бійців на місцевості з'явилося і безліч специфічних камуфляжів, в загальному випадку званих колір пустеля.
Звідки таке різноманіття класу колір Пустеля?
По-перше, пустелі в різних частинах земної кулі можуть відрізнятися за забарвленням пісків. По-друге, велике значення має час року і час доби. Навіть невелика зміна вологості вже може призводити до того, що переважаюче забарвлення ландшафту зміниться. По-третє, не слід скидати з рахунків і вельми специфічні зони. Такі, яких багато, наприклад, в Афганістані. З скельними виходами і безплідними ділянками висохлої землі. А на всіх на них велися (і ведуться) запеклі бої.
Тому творці маскувальних малюнків постійно вели пошук все більш досконалих і універсальних схем. Відзначилися в цьому плані англійці, які по праву вважаються першовідкривачами камуфляжу. Хоча, що властиво для консервативних жителів Великобританії, справа просувалася зі скрипом. Однак вони перші ввели поняття маскування, назвавши свій варіант камуфляжної схеми Disruptive Pattern Material (DPM).
Африканська кампанія 1940-1943 років змусила англійців вкотре переглянути усталені погляди на маскувальне забарвлення форми своїх солдатів. Однак лише до 60-х років минулого століття була остаточно прийнята схема оригінального малюнка, що складається з трьох кольорів: темно-коричневого, світло-коричневого і рідкісних вкраплень зеленого. Виявилося, що його можна використовувати також в міських умовах. А такі країни, як Канада і Голландія використовували його аж до 90-х.
Але по-справжньому вдалий варіант Desert DPM (DDPM) був створений лише перед операцією "Гранбі" в Перській затоці (1990-1991). Він заслужено отримав своє прізвисько "sand and rust", "пісок і іржа". Ця схема найкраще передавала специфіку ландшафту того регіону.
Американські військові теж не сиділи, склавши руки. Їх зусиллями було створено патерн 6 Color Desert. Однак в процесі першого конфлікту в Перській затоці виявилося, що найкраще себе веде 3-х кольорова схема. За нею на хвилі впровадження нового стандарту ACU з'являється цифровий ACU Pattern (ACUPAT), ACU Digital Desert. З'явився свій камуфляж й у американських морських піхотинців, Мarpat Digital Desert.
Над маскуванням в пустелі чаклували практично всі країни-учасниці Північноатлантичного альянсу. Адже їм доводилося брати участь у всіх операціях, що проводяться на Близькому Сході. У канадців з'явився специфічний CADPAT AR. Французи розробили свій варіант, Daguet Desert pattern. В Італії застосовують 4-х кольорову схему Digital Vegetato Desert, яку називають ще "Desertato". Поляки в 2002-му році взяли на озброєння схему Pantera Pustynna. Мають свої розробки також Норвегія, Швейцарія і Данія. У Німеччині на основі Flecktarn в 1991 році був розроблений Tropentarn (рання назва – Wüstentarn). Схема дуже проста, але ефективна: 70% колір хакі, 20% світло-коричневий, 10% темно-зелений.
Колір Пустеля з точки зору українця
Крім всіх перерахованих, існує ще безліч всяких комерційних камуфляжів, що також прекрасно підходять для наших степових районів. Їх випускають як зарубіжні відомі виробники, так і українські бренди. Їх цільова аудиторія – військові, мисливці і любителі ейрсофта. Але, крім усього іншого, колір Пустеля популярний ще й у людей, які люблять модно одягатися. Адже він в тренді вже давно. У чистому вигляді його часто називають тан. Він поєднується з багатьма іншими – кавовим, коричневим, жовтим. А з практичної точки зору – він добре відбиває сонячне світло в жарку погоду і рівномірно вигорає.
Різна продукція в кольорі Пустеля на будь-який смак
"Мілітарка" пропонує не тільки тактичну екіпіровку, а й сучасний та модний одяг для повсякденного носіння. Цим і викликаний постійний наплив покупців. Але найголовніше, ми всіляко оберігаємо наших відвідувачів від небезпеки придбання контрафактної продукції. Головне наше досягнення – це та довіра, яку надають нам люди вже багато років.