Коли говорять про мілітарі-бренди, найчастіше згадують торгові марки далекі від України і вітчизняних реалій. Тепер це порочне коло розірвано й причиною тому – поява вітчизняного мега-бренду тактичної продукції M-Tac. Ця назва – скорочення, яке повністю розшифровується як "Militarist Tactical" - торгова марка присутня на ринку України і сусідніх країн вже не один рік. Зараз виробник M-Tac – один з найвідоміших в Україні. Його команда займається не тільки розробкою, пошиттям і реалізацією тактичної форми і спорядження, а й благодійністю, волонтерством, допомагаючи української армії і МВС в складних умовах сучасності.
M-Tac в Україні
Виробник M-Tac нині настільки популярний, що вже почав провокувати конкурентів виготовляти підробки. Поки їх дуже мало, але де є популярність – там буде і фальсифікат. Уберегтися від неякісної продукції просто – можна зайти на сайт M-tac, а можна придбати необхідні товари бренду у нас – у військторзі «Мілітарка». Адже ми є представником торгової марки «Militarist Tactical", більш того, між ТМ "Мілітарка" і ТМ "M-Tac" існують дружні відносини, що в сучасному бізнесі рідкість. І так, чому ж варто купувати у нас:
- однакова ціна з офіційним сайтом;
- все та ж доставка за 1-3 дні - ви нічого не програєте.
Що пропонує купити M-Tac?
Головна мета бренду Militarist Тactical (M-Tac) – забезпечення військовослужбовців, силовиків і любителів мілітарі стилю відносно недорогими речами з високим рівнем якості без втрати функціоналу. Як це можливо? Все дуже просто, заміна дорогих відомих матеріалів, більш дешевими аналогами, що коштують на порядок менше. Наприклад:
- волого вітрозахисний від M-Tac одяг типу softshell, в конструкції має не дорогий GORE-TEX, а мембранні матеріали вітчизняного виробництва, які за якістю не поступаються брендовим;
- зимові куртки і парки від Militarist Тactical утеплені не гусячим пухом, що підвищує вартість виробу, а замінниками типу PrimaLoft або G-Loft, які не поступаються натуральним матеріалам, однак мають кращі експлуатаційні характеристики починаючи з водостійкості і закінчуючи теплоізоляцією;
- чохли під бронежилети, плитоноски, а також всі похідні рюкзаки M-Tac пошиті з урахуванням сучасних вимог, а для їх виготовлення використовується якісна кордура компанії DuPont;
- Від M-Tac взуття представлено величезним асортиментом. Тактичні черевики і кросівки компанія виробляє з високоміцного нубуку та шкіри вітчизняного виробництва, а мембрани це дешевші, але якісні аналоги GORE-TEX.
Для виробництва використовуються нові типи тканин, які себе відмінно зарекомендували як під час страйкбольних ігор, так і в реальних бойових умовах на Сході країни. Це ріп-стоп, сумішеві тканини на основі бавовни (до 89%), які не горять, і звичайно ж легкий і дуже теплий фліс з безліччю просочень – хоч від дощу з бензином, хоч від вогню. Шви, де потрібна міцність, мають дублювання, а іноді навіть потрійне, що одночасно забезпечує трьох кратну міцність! Відхід від традиційного крою на користь західного тактичного також дав свої результати – з-під курток можна швидко витягти зброю, магазини не випадають з кишень під час стрибків, а тактичні ремені з підсумками можна в екстремальній ситуації скинути одним рухом руки.
Що й казати про спорядження! M-Tac, Україна знає не лише як лідера виробництва, але й новатора на ринку вітчизняних тактичних підсумків, розвантажувальних жилетів і всього того, що допоможе оперативно діяти на полі бою – ігровому або реальному. Більше ніж 5000 унікальних товарів всіх найпопулярніших маскувальних кольорів – така номенклатура цього бренду.
M-Tac магазин не потрібен. Зайдіть до «Мілітарки»!
Чим же відрізняється виробник M-Tac від багатьох інших, в тому числі і західних розкручених брендів?
По-перше, багато його продукції пройшло випробування боєм. Торгова марка бере активну участь в волонтерському русі, забезпечуючи окремі батальйони і полки Національної гвардії України (такі, як полк «Азов»). Нові моделі форми і взуття виготовляються з урахуванням вимог і порад військових, спецназу, мілітаристів.
По-друге, М-так – лідер в роботі з airsoft-спільнотою, маючи спеціальні пропозиції для страйкбольних команд. Асортимент виробника включає в себе і страйкбольне спорядження й амуніцію, створені під тактичні ігри.
По-третє, це українська ТМ. Багато вже сказано про підтримку свого виробника. Але підтримка нашої економіки – це в першу чергу ваш вибір і ваші покупки вітчизняних товарів. Підтримайте нашу економіку прямо зараз і обзаведіться якісною тактичною формою, взуттям та аксесуарами! Благо купити M-Tac можна в нашому військторзі «Мілітарка», що варто зробити з кількох причин:
- «Мілітарка» - офіційний партнер бренду, а значить, ціна реалізованого товару знижується за рахунок прямих поставок без посередницьких націнок;
- Продукція представлена широким асортиментом, є великий вибір від M-Tac взуття, одягу та екіпіровки, що виготовлені на вітчизняному підприємстві;
ТМ «Мілітарка» надає можливість заощадити на доставці, при покупці товарів M-Tac передоплатою на суму від 800 грн, в цьому випадку наша компанія відправляє посилки за свій рахунок.
Великобританія одна з небагатьох країн, яка в числі останніх стала відмовлятися від звичного з початку ХХ-го століття камуфляжу кольору "хакі". Та й прийняття на озброєння цього болотного відтінку було заходом вимушеним. Консервативні англійці на початку англо-бурської війни ще воювали в мундирах червоного кольору.
Некваплива еволюція англійського камуфляжу DPM
Дальність прицільного вогню стрілецької зброї зростала, і на початку Другої світової війни Британія починає впроваджувати забарвлення камуфляжу, яке багато в чому перейняли у військ Вермахту, що використовувалося ними з 30-х років. Disruptive Pattern Material (DPM), впроваджений англійцями, являв собою змішані плями темно-коричневого, світло-зеленого і світло-коричневого кольору.
Нарешті, на початку 60-х, в Британії DPM вирішили модернізувати, і першим з'явилося на світ забарвлення "Р60 DPM". Це був патерн, що складається з світло-зеленої основи, на якій розташовувалися темно-коричневі і темно-зелені мазки з вузькими чорними лініями. Варіант "Р68 DPM" був майже таким же, але зелена складова була більш блякла. Маскувальні характеристики забарвлення виявилися досить хорошими і вже тоді англійський камуфляж купити прагнули багато виробників військового обмундирування.
Подальша еволюція, "Р84 DPM" і "Р94 DPM", практично нічого принципово нового в візерунок не внесла, хіба що кольори ставали згодом більш насиченими і темнішими. Але напис "DPM Англія" на бирці військової форми вже була відмінною рекомендацією. Також був розроблений загальновійськовий "Р95 Soldier", більш уніфікований з натівськими аналогами і світлішою основою.
З огляду на сумний досвід численних втрат живої сили в африканській компанії (північна і центральна частини материка) 1940-1943 років, відповідно були розроблені тропічний і пустельний варіанти. У тропічному виконанні зелений і коричневий кольори мали дуже насичену палітру, а плями нагадували по контурах великі листи тропічних рослин. Пустельний патерн (desert) містив світло коричневі, темно коричневі тони з рідкісними вкраплення зелених плям. Особливо слід відзначити розробку камуфляжу рожевого відтінку для спецоперацій в пустелі. Він використовує той ефект, коли ранній світанок забарвлює ландшафт в світло рожеві відтінки. Англійський камуфляж набував все більшої популярності завдяки простоті нанесення малюнка і хорошими "розмиваючими" якостям.
Британський DPM відмінно працює практично на тлі будь-якої місцевості, включаючи і міський пейзаж. Його досі використовують спецпідрозділи деяких країн при патрулюванні міст і селищ, завдяки вдалому підбору кольорів і відтінків. Пройшовши кілька воєн в Південно-Східній Азії і Афганістані, DPM камуфляж цілком довів свою спроможність і практичність, зберігши чимало життів. До кінця 90-х його використовували в Канаді і Голландії.
Камуфляж DPM купити можна сьогодні і зараз!
Цей патерн вже багато років популярний не тільки при використанні в кровопролитних війнах. Гравці в страйкбол і мисливці гідно оцінили його чудові маскувальні якості і охоче купують амуніцію і спорядження в цьому адаптивному забарвленні. Польова і тактична форма, рюкзаки штурмові, підсумки, розвантажувальні жилети і платформи в нашому магазині представлені в широкому асортименті, який постійно оновлюється. Туристи і любителі природи, які цінують європейську якість, також в числі постійних покупців.
Нам давно звичний цей колір, знайомий по старій військовій формі, по фільмах та книгах. А прийшов він на поля битв в далекому 1867 році, коли між Великобританією і її колоніальними володіннями в Індії йшла важка війна. Причому, почали використовувати хакі не за височайшим повелінням, а з ініціативи молодого британського майора, якому важко було спостерігати за численними смертями його солдатів. У той час британські військові воювали в мундирах червоного кольору і були відмінною мішенню на полі бою. Вирішивши замовити військову форму непомітного кольору для своїх бійців, майор відправився до місцевого кравця. На питання, як його звуть, індієць відповів: "Хакі". У перекладі з хінді, з перської мови або з урду це означає "бруд" або "пил".
Звідки він, такий звичний нам колір Хакі?
За ініціативу майору присвоїли звання генерала, а за недотримання традицій з армії звільнили в запас. Англійці так і воювали в червоних мундирах аж до 1901 року, коли важкі втрати в особовому складі змусили-таки консервативних британців переодягнутися в менш яскраву форму.
У царській Росії після провальної російсько-японської війни теж було прийнято рішення змінити білий колір мундирів на захисний. А під час 1-ї світової війни в це забарвлення одяглися всі воюючі сторони і багато інших армії світу, крім французів. Ті вперто відмовлялися до 1918 року знімати свої світло блакитні мундири, за що і поплатилися величезними втратами.
Форма хакі – відтінки та застосування
Колір тканини, зеленувато-коричневого або брудного-пісочного відтінку, виявився з хорошим камуфлюючим ефектом. Це було перевірено на полях численних битв у багатьох війнах. Форма цього непомітного і практичного болотного кольору врятувала свого часу величезну кількість життів.
Незважаючи на свою однотонність, колір хакі відмінно маскує бійця і в лісі, і в полі, і на тлі міського ландшафту. Стало звичним фарбувати в болотний колір техніку, все польове спорядження, яким користуються військові. Ця традиція зберігається до цих пір. Причому не тільки військові використовують спорядження і амуніцію цього кольору. Мисливці, туристи, гравці в страйкбол, любителі природи охоче купують спорядження захисного болотного кольору в магазині "Мілітарка".
Форма хакі у кількох поколінь асоціюється з мужністю і романтикою армійської служби. На початку 60-х з легкої руки американського художника Ендрю Ворхола почалося масове захоплення стилем мілітарі. Шити повсякденний одяг болотного відтінку стало модним, а колір "сафарі" завоював навіть автомобільну індустрію.