- Головна
- Військова форма
- Футболки
Футболки - M-Tac - Digital Desert - Пустыня - Чорний
Позиції 1-24 з 58
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка Наступне
Позиції 1-24 з 58
- You're currently reading page 1
- Сторінка 2
- Сторінка 3
- Сторінка Наступне
Коли говорять про мілітарі-бренди, найчастіше згадують торгові марки далекі від України і вітчизняних реалій. Тепер це порочне коло розірвано й причиною тому – поява вітчизняного мега-бренду тактичної продукції M-Tac. Ця назва – скорочення, яке повністю розшифровується як "Militarist Tactical" - торгова марка присутня на ринку України і сусідніх країн вже не один рік. Зараз виробник M-Tac – один з найвідоміших в Україні. Його команда займається не тільки розробкою, пошиттям і реалізацією тактичної форми і спорядження, а й благодійністю, волонтерством, допомагаючи української армії і МВС в складних умовах сучасності.
M-Tac в Україні
Виробник M-Tac нині настільки популярний, що вже почав провокувати конкурентів виготовляти підробки. Поки їх дуже мало, але де є популярність – там буде і фальсифікат. Уберегтися від неякісної продукції просто – можна зайти на сайт M-tac, а можна придбати необхідні товари бренду у нас – у військторзі «Мілітарка». Адже ми є представником торгової марки «Militarist Tactical", більш того, між ТМ "Мілітарка" і ТМ "M-Tac" існують дружні відносини, що в сучасному бізнесі рідкість. І так, чому ж варто купувати у нас:
- однакова ціна з офіційним сайтом;
- все та ж доставка за 1-3 дні - ви нічого не програєте.
Що пропонує купити M-Tac?
Головна мета бренду Militarist Тactical (M-Tac) – забезпечення військовослужбовців, силовиків і любителів мілітарі стилю відносно недорогими речами з високим рівнем якості без втрати функціоналу. Як це можливо? Все дуже просто, заміна дорогих відомих матеріалів, більш дешевими аналогами, що коштують на порядок менше. Наприклад:
- волого вітрозахисний від M-Tac одяг типу softshell, в конструкції має не дорогий GORE-TEX, а мембранні матеріали вітчизняного виробництва, які за якістю не поступаються брендовим;
- зимові куртки і парки від Militarist Тactical утеплені не гусячим пухом, що підвищує вартість виробу, а замінниками типу PrimaLoft або G-Loft, які не поступаються натуральним матеріалам, однак мають кращі експлуатаційні характеристики починаючи з водостійкості і закінчуючи теплоізоляцією;
- чохли під бронежилети, плитоноски, а також всі похідні рюкзаки M-Tac пошиті з урахуванням сучасних вимог, а для їх виготовлення використовується якісна кордура компанії DuPont;
- Від M-Tac взуття представлено величезним асортиментом. Тактичні черевики і кросівки компанія виробляє з високоміцного нубуку та шкіри вітчизняного виробництва, а мембрани це дешевші, але якісні аналоги GORE-TEX.
Для виробництва використовуються нові типи тканин, які себе відмінно зарекомендували як під час страйкбольних ігор, так і в реальних бойових умовах на Сході країни. Це ріп-стоп, сумішеві тканини на основі бавовни (до 89%), які не горять, і звичайно ж легкий і дуже теплий фліс з безліччю просочень – хоч від дощу з бензином, хоч від вогню. Шви, де потрібна міцність, мають дублювання, а іноді навіть потрійне, що одночасно забезпечує трьох кратну міцність! Відхід від традиційного крою на користь західного тактичного також дав свої результати – з-під курток можна швидко витягти зброю, магазини не випадають з кишень під час стрибків, а тактичні ремені з підсумками можна в екстремальній ситуації скинути одним рухом руки.
Що й казати про спорядження! M-Tac, Україна знає не лише як лідера виробництва, але й новатора на ринку вітчизняних тактичних підсумків, розвантажувальних жилетів і всього того, що допоможе оперативно діяти на полі бою – ігровому або реальному. Більше ніж 5000 унікальних товарів всіх найпопулярніших маскувальних кольорів – така номенклатура цього бренду.
M-Tac магазин не потрібен. Зайдіть до «Мілітарки»!
Чим же відрізняється виробник M-Tac від багатьох інших, в тому числі і західних розкручених брендів?
По-перше, багато його продукції пройшло випробування боєм. Торгова марка бере активну участь в волонтерському русі, забезпечуючи окремі батальйони і полки Національної гвардії України (такі, як полк «Азов»). Нові моделі форми і взуття виготовляються з урахуванням вимог і порад військових, спецназу, мілітаристів.
По-друге, М-так – лідер в роботі з airsoft-спільнотою, маючи спеціальні пропозиції для страйкбольних команд. Асортимент виробника включає в себе і страйкбольне спорядження й амуніцію, створені під тактичні ігри.
По-третє, це українська ТМ. Багато вже сказано про підтримку свого виробника. Але підтримка нашої економіки – це в першу чергу ваш вибір і ваші покупки вітчизняних товарів. Підтримайте нашу економіку прямо зараз і обзаведіться якісною тактичною формою, взуттям та аксесуарами! Благо купити M-Tac можна в нашому військторзі «Мілітарка», що варто зробити з кількох причин:
- «Мілітарка» - офіційний партнер бренду, а значить, ціна реалізованого товару знижується за рахунок прямих поставок без посередницьких націнок;
- Продукція представлена широким асортиментом, є великий вибір від M-Tac взуття, одягу та екіпіровки, що виготовлені на вітчизняному підприємстві;
ТМ «Мілітарка» надає можливість заощадити на доставці, при покупці товарів M-Tac передоплатою на суму від 800 грн, в цьому випадку наша компанія відправляє посилки за свій рахунок.
Цифрові (піксельні) камуфляжі стають все більш затребуваними. І не тільки для комерційних застосувань. Його беруть на озброєння багато країн світу. Наприклад, в Україні – це ММ-14. А один з камуфляжів американських морських піхотинців – Digital Desert.
Digital Desert на початку свого славного шляху
Що таке Корпус морської піхоти США, US Marine Corps, скорочено USMC? Відстань Американського континенту від країн Європи, Азії або Африки передбачає лише два шляхи перекидання військовослужбовців до цих географічних районів, по повітрю або морським шляхом. Перший досить дорогий і проблематичний. А ось другий – в самий раз. Тому і народився такий термін, морський піхотинець. Сухопутний моряк. Недарма їх емблемою служить глобус з якорем (Globe and Anchor).
Фактично морпіхи це не моряки. Це відмінно навчена і вишколена піхота, яку доставляють до місця призначення морем. Передбачувані театри дій – лісостеп, джунглі або пустельні райони. Тому і прийнято в обмундируванні морської піхоти два основних камуфляжних патерна – MARPAT'а. MARPAT Woodland і MARPAT Desert. З деяких пір до них додався третій, який іноді використовується підрозділами USMC – MARPAT Urban.
Розробку інноваційного, цифрового патерну для морських піхотинців почали в 2000-му році. Після всіх невдалих дослідів зі спробами створення універсального камуфляжу. У 2001-му році патерн був всебічно випробуваний і в 2002-му офіційно прийнятий на озброєння.
Як працює цифровий Digital Desert?
Складається він з наступних кольорів: жовтувато-коричневий, світлий жовтувато-коричневий, світло-коричневий і коричневий. Не слід плутати його з канадської схемою CADPAT AR, призначеної для посушливих районів. Принцип той же, піксельний, але кольори інші.
Камуфляжний патерн побудований з невеликих квадратиків, які можуть візуально складатися в більш великі структури, накладаючись і перетинаючись. Такий піксельний принцип дозволяє на різних відстанях об'єкта від спостерігача дробити силует не тільки на площині. Він створює тривимірну ілюзію того, що окремі частини силуету знаходяться від спостерігача на різних відстанях.
Фокус в тому, що спостерігач бачить зображення об'єкта, сформоване спочатку з окремих точок, пікселів. Таким же чином ми бачимо картинку, намальовану на екрані цифрового дисплея або телевізора. Тільки там, незалежно від відстані, зображення зберігає пізнавані риси. А в камуфляжній схемі все навпаки. Там розробники свідомо намагаються роздробити впізнаваний об'єкт на набір нерозпізнаних плям.
Digital Desert по праву вважається одним з найбільш вдалих камуфляжів XXI-го століття. На жаль, він не уникнув долі багатьох популярних маскувальних шаблонів. Його дуже часто підробляють, а такі випадки не йдуть на користь покупцям. Хоча, треба зізнатися, переважна більшість контрафактної продукції зосереджено на ринку пострадянських країн. І весь цей сумний процес часто не обходиться без участі наших китайських друзів. А от поживачі Західної Європи і американського континенту з такою проблемою просто не стикаються.
Чим приваблює покупців «Мілітарки» Digital Desert?
Як це часто буває, даний цифровий патерн виявився дуже ефективним не тільки в пустельних місцевостях. У лісостеповій смузі України, особливо восени, він чудово розбиває людський силует, створюючи вдале маскування. Лише на зеленому тлі, він буде не зовсім придатним, роблячи зображення занадто видимим та об’ємним.
В асортименті магазину «Мілітарка» в цьому патерні можна придбати: легкі польові костюми, тактичні сорочки, футболки, балаклави, панами та бандани. Крім відмінних маскувальних властивостей, шаблон Digital Desert приваблює покупців й своїм оригінальним малюнком, й його купують просто для повсякденного носіння.
Занадто часто, на жаль, пустельні райони земної кулі ставали ареною кривавих битв, в яких гинули десятки тисяч людей. Причиною воєн могли бути нафта, газ, релігійні мотиви і зовсім вже притягнуті за вуха приводи. Так чи інакше, але з розвитком технологій маскування бійців на місцевості з'явилося і безліч специфічних камуфляжів, в загальному випадку званих колір пустеля.
Звідки таке різноманіття класу колір Пустеля?
По-перше, пустелі в різних частинах земної кулі можуть відрізнятися за забарвленням пісків. По-друге, велике значення має час року і час доби. Навіть невелика зміна вологості вже може призводити до того, що переважаюче забарвлення ландшафту зміниться. По-третє, не слід скидати з рахунків і вельми специфічні зони. Такі, яких багато, наприклад, в Афганістані. З скельними виходами і безплідними ділянками висохлої землі. А на всіх на них велися (і ведуться) запеклі бої.
Тому творці маскувальних малюнків постійно вели пошук все більш досконалих і універсальних схем. Відзначилися в цьому плані англійці, які по праву вважаються першовідкривачами камуфляжу. Хоча, що властиво для консервативних жителів Великобританії, справа просувалася зі скрипом. Однак вони перші ввели поняття маскування, назвавши свій варіант камуфляжної схеми Disruptive Pattern Material (DPM).
Африканська кампанія 1940-1943 років змусила англійців вкотре переглянути усталені погляди на маскувальне забарвлення форми своїх солдатів. Однак лише до 60-х років минулого століття була остаточно прийнята схема оригінального малюнка, що складається з трьох кольорів: темно-коричневого, світло-коричневого і рідкісних вкраплень зеленого. Виявилося, що його можна використовувати також в міських умовах. А такі країни, як Канада і Голландія використовували його аж до 90-х.
Але по-справжньому вдалий варіант Desert DPM (DDPM) був створений лише перед операцією "Гранбі" в Перській затоці (1990-1991). Він заслужено отримав своє прізвисько "sand and rust", "пісок і іржа". Ця схема найкраще передавала специфіку ландшафту того регіону.
Американські військові теж не сиділи, склавши руки. Їх зусиллями було створено патерн 6 Color Desert. Однак в процесі першого конфлікту в Перській затоці виявилося, що найкраще себе веде 3-х кольорова схема. За нею на хвилі впровадження нового стандарту ACU з'являється цифровий ACU Pattern (ACUPAT), ACU Digital Desert. З'явився свій камуфляж й у американських морських піхотинців, Мarpat Digital Desert.
Над маскуванням в пустелі чаклували практично всі країни-учасниці Північноатлантичного альянсу. Адже їм доводилося брати участь у всіх операціях, що проводяться на Близькому Сході. У канадців з'явився специфічний CADPAT AR. Французи розробили свій варіант, Daguet Desert pattern. В Італії застосовують 4-х кольорову схему Digital Vegetato Desert, яку називають ще "Desertato". Поляки в 2002-му році взяли на озброєння схему Pantera Pustynna. Мають свої розробки також Норвегія, Швейцарія і Данія. У Німеччині на основі Flecktarn в 1991 році був розроблений Tropentarn (рання назва – Wüstentarn). Схема дуже проста, але ефективна: 70% колір хакі, 20% світло-коричневий, 10% темно-зелений.
Колір Пустеля з точки зору українця
Крім всіх перерахованих, існує ще безліч всяких комерційних камуфляжів, що також прекрасно підходять для наших степових районів. Їх випускають як зарубіжні відомі виробники, так і українські бренди. Їх цільова аудиторія – військові, мисливці і любителі ейрсофта. Але, крім усього іншого, колір Пустеля популярний ще й у людей, які люблять модно одягатися. Адже він в тренді вже давно. У чистому вигляді його часто називають тан. Він поєднується з багатьма іншими – кавовим, коричневим, жовтим. А з практичної точки зору – він добре відбиває сонячне світло в жарку погоду і рівномірно вигорає.
Різна продукція в кольорі Пустеля на будь-який смак
"Мілітарка" пропонує не тільки тактичну екіпіровку, а й сучасний та модний одяг для повсякденного носіння. Цим і викликаний постійний наплив покупців. Але найголовніше, ми всіляко оберігаємо наших відвідувачів від небезпеки придбання контрафактної продукції. Головне наше досягнення – це та довіра, яку надають нам люди вже багато років.