Чим відрізняється репліка від оригіналу? Добросовісний виробник старанно копіює модель, взяту в якості прототипу. При цьому можуть використовуватися більш дешеві матеріали. Але якість кінцевого продукту не повинна сильно постраждати. В цьому і полягає мистецтво грамотного виготовлення репліки вихідного зразка. На сучасному ринку, одна з найбільш копійованих, є американська компанія 5.11. Репліки її взуття і екіпіровки зазвичай багато в чому не поступаються оригіналу. Але купувати такі речі можна тільки в перевірених і авторитетних військторгах. Таких, як "Мілітарка".
Чому 5.11 репліка набагато дешевша за оригінал?
Компанія "5.11 Tactical" не просто так взяла собі цю назву. За прийнятою вже багато років класифікації гірських сходжень – Yosemite Decimal System, YDS Йосамітского національного парку, категорія складності 5.11 відноситься до класу смертельних по небезпеці або взагалі неможливих. Ось і поставила собі американська компанія мега мету. Створювати таку екіпіровку, яка не підведе ні за яких умов, навіть таких.
Схема розробки нових моделей в цього американського бренда досить складна і витратна. Спочатку майбутній виріб моделюється на комп'ютерній техніці. Потім його піддають найнеймовірнішим віртуальним навантаженням, щоб виявити і посилити слабкі місця конструкції. Потім випускається дослідна партія. Частина її проходить різні краш-тести на спеціальному обладнанні, а частина випробовується певною категорією досвідчених співробітників на полігонах. Деяка частина може бути передана волонтерам для додаткових випробувань.
Після завершення всіх тестів в модель вносяться необхідні зміни. І весь цикл повторюється до тих пір, поки не буде досягнуто бажаного результату. "Випробувано професіоналами", недарма цей принцип є девізом бренду. Такий дорогий період, минуть компанії, що випускають уже репліки готових і прийнятих до масового виробництва виробів. Крім того, величезну роль у формуванні кінцевої вартості відіграє використання патентованих матеріалів і технологій.
У копіях, як правило, не використовуються вартісні складові. При виготовленні зазвичай застосовуються матеріали, на які вже закінчилася дія авторських прав, і ліцензії на них купувати не потрібно. Вони замінюються більш доступними за ціною аналогами. Але в деяких випадках для отримання якісного кінцевого продукту використовують оригінальні матеріали, що випускаються лише поодинокими компаніями в світі. Наприклад, нейлонова кордура від фірми Дюпон.
Чому 5.11 репліки користуються такою популярністю?
Оригінальні вироби бренду орієнтовані на професіоналів. Спортсменів, мандрівників, дослідників диких куточків земної кулі. Тому не кожен любитель активного відпочинку може собі дозволити заплатити за них солідну суму або вважає це раціональним. Хобі вимагає певних витрат, але в розумних для кожного межах. Тому настільки й затребувані репліки від солідних виробників, які прагнуть максимально точно передати характеристики вихідного зразка і донести їх до масового покупця в кілька разів дешевше.
5.11 репліки від німецьких виробників
В основному на українському ринку якісні копії тактичної одягу і взуття від компанії "5.11 Tactical" представлені німецькими брендами. Це компанія Sturm, що випускає продукцію під торговою маркою Mil-Tec, і Max Fuchs (MFH). Остання широко використовує ідеї "5.11 Tactical" у виробництві модного одягу в популярному стилі military під торговою маркою "Pure Trash". Торгова марка "Fox Outdoor" експлуатує ці ідеї при виготовленні сучасної екіпіровки для активного відпочинку.
Американська компанія Digital Concealment Systems в 2010 році розробила лінійку цифрових камуфляжів A-Tacs (Advanced Tactical Concealment System). Під цією торговою маркою випускається декілька варіантів адаптивної маскувального забарвлення і одна з них це лінійка Foliage/Green, призначена для використання в лісистій місцевості. Представлена в 2011 році, вона на перший погляд дивувала одноманітним чергуванням великих і дрібних цяток зеленої гами всіх можливих відтінків і насиченості кольору. Але на практиці патерн довів свої унікальні властивості.
Популярний камуфляж A-Tacs FG і компанія DCS
Щоб A-Tacs FG камуфляж органічно вписувався в палітру природного фону, компанія DCS провела комп'ютерну обробку десятків тисяч фотографій, в результаті вибравши за допомогою оригінальних алгоритмів моделювання найоптимальніший варіант. Не зупиняючись на досягнутому, компанія вирішила розробити варіанти маскування для інших матеріалів, а не тільки для традиційно вже використовуваних в США 50/50 NYCO (тканина, що складається з суміші рівних часток нейлону і котону). Відомі збройові бренди випускають короткоствольну і довгоствольну зброю також в цьому паттерні.
Характеристики A-Tacs FG
У природі не існує ідеально прямих ліній і правильних геометричних об'єктів. Саме цим пояснюються відмінні маскувальні якості Foliage/Green. Постійна гра світла і тіні, зміна характеру освітлення і тремтячі на вітрі травинки і листя дерев органічно розчиняють на своєму тлі силует людини, не даючи оку зосередитися на окремих деталях. Маскувальний ефект проявляється як при повній нерухомості бійця, так і при здійсненні ним коротких перебіжок. У більшості випадків для ідентифікації об'єкта необхідно мінімальну відстань і певний час, що буває досить для досягнення успіху виконуваного завдання.
Поява нового адаптивного патерну для "лісового братства" вельми зацікавила мисливців, рибалок та любителів тактичних ігор в природному оточенні, і викликало у них великий інтерес. Компанія DCS підтримує широкі зв'язки з тими, хто використовує їх продукцію, тому випробування нового камуфляжу не обмежилася тільки польовими випробуваннями штатних співробітників. Численні відгуки професіоналів та аматорів з різних країн світу негайно оброблялися і враховувалися. Колірна гамма зазнавала деяких змін, і в кінцевому підсумку через досить короткий час світ отримав унікальний камуфляж A-Tacs FG.
Камуфляж A-Tacs FG купити в «Мілітарці» вигідно
Магазин пропонує широкий асортимент виробів за прийнятними цінами німецького, американського та українського виробництва, виконані з використанням цього популярного патерну. Всі моделі високої якості, виготовлені із застосуванням інноваційних матеріалів і технологій. У нас в широкому асортименті представлені тактичне взуття та польова форма, підсумки, чохли для зброї, розвантажувальні жилети і платформи. Кожен знайде тут собі що-небудь за смаком, не тільки військові і любителі постріляти, а й туристи, і звичайні громадяни. Тактичні рукавички, головні убори, штани, куртки і тренувальні костюми – вибрати є з чого.
В вічному суперництві між Францією і Англією, французи свого часу обійшли англійців по частині консерватизму. Сумно, але це стосувалося введення камуфляжу. Під час Першої світової війни армія країни законодавиці мод останньою з союзників перейшла на маскуючу форму кольору "хакі". І однією з останніх розвинених країн світу. Як можна переодягти бравих французьких солдатів в цей брудно-бляклий одяг, знявши світло-блакитні витончені мундири і різнокольорові військові головні убори? На жаль, після важких втрат на фронтах французькому уряду довелося піти на цей крок.
Урок пішов на користь. Спочатку був розроблений патерн "Хакі F2", а з 1947 року французи почали використовувати передовий для свого часу камуфляж "TAP 47" – ящірка, який з успіхом використовувався до кінця 80-х. Багато країн перейняли цей простий малюнок з перекриваючими плямами зеленої і коричневої гами, в основному, горизонтальної орієнтації. Такий малюнок візуально зменшував людський силует і робив його ширше.
Французький камуфляж CCE в наші дні
Камуфляж CCE (Camouflage Centre Europe, "Centre Europe F2") став подальшим розвитком французької інженерної думки в області розвитку маскуючих палітр. Він з'явився в 1991 році, за основу був узятий пустельний варіант Daguet Desert Pattern, який використовувався під час війни в Перській затоці. Розробники орієнтувалися на вірогідніший ареал його використання – Центральну Європу. 4-х кольоровий патерн мав розмиті великі плями темно-зеленого, оливкового, світло-коричневого і чорного кольорів.
Зовні він нагадує американський Woodland, але є істотні відмінності при найближчому розгляді. Французький візерунок CCE важче, мазки товщі, а американський більше нагадує кучеряву лозу та листя. Ще однією відмінністю є те, що Woodland при намоканні стає дуже темним, майже чорним, що демаскує бійця, а французький патерн не має такого недоліку. Франція F2 CCE використовує в даний час в якості основного камуфляжу для своїх збройних сил.
Крім нього, у військах Іноземного Легіону використовується "LIZARD PATTERN" ("Леопард"), який став розвитком "TAP 47". Раніше він знайшов застосування під час В'єтнамської війни. "Daguet Desert Pattern" також використовується до сих пір в деяких випадках.
Французький камуфляж F2 CCE Київ представляє магазин "Мілітарка" Розроблений саме для Центральної смуги Європи, камуфляж CCE відмінно підходить для використання в нашій місцевості. Форму, куртки та штани в цьому паттерні охоче купують любителі тактичних ігор в природних умовах, мисливці і туристи. Тим більше, що екіпіровку в камуфляжі CCE купити в інтернет-магазині "Мілітарка" можна, вибираючи з широкого асортименту моделей. Вироби поставляються з Німеччини, Франції або виготовляються в Україні. Якість всіх виробів відмінна, про що говорить постійний попит покупців.
Нам давно звичний цей колір, знайомий по старій військовій формі, по фільмах та книгах. А прийшов він на поля битв в далекому 1867 році, коли між Великобританією і її колоніальними володіннями в Індії йшла важка війна. Причому, почали використовувати хакі не за височайшим повелінням, а з ініціативи молодого британського майора, якому важко було спостерігати за численними смертями його солдатів. У той час британські військові воювали в мундирах червоного кольору і були відмінною мішенню на полі бою. Вирішивши замовити військову форму непомітного кольору для своїх бійців, майор відправився до місцевого кравця. На питання, як його звуть, індієць відповів: "Хакі". У перекладі з хінді, з перської мови або з урду це означає "бруд" або "пил".
Звідки він, такий звичний нам колір Хакі?
За ініціативу майору присвоїли звання генерала, а за недотримання традицій з армії звільнили в запас. Англійці так і воювали в червоних мундирах аж до 1901 року, коли важкі втрати в особовому складі змусили-таки консервативних британців переодягнутися в менш яскраву форму.
У царській Росії після провальної російсько-японської війни теж було прийнято рішення змінити білий колір мундирів на захисний. А під час 1-ї світової війни в це забарвлення одяглися всі воюючі сторони і багато інших армії світу, крім французів. Ті вперто відмовлялися до 1918 року знімати свої світло блакитні мундири, за що і поплатилися величезними втратами.
Форма хакі – відтінки та застосування
Колір тканини, зеленувато-коричневого або брудного-пісочного відтінку, виявився з хорошим камуфлюючим ефектом. Це було перевірено на полях численних битв у багатьох війнах. Форма цього непомітного і практичного болотного кольору врятувала свого часу величезну кількість життів.
Незважаючи на свою однотонність, колір хакі відмінно маскує бійця і в лісі, і в полі, і на тлі міського ландшафту. Стало звичним фарбувати в болотний колір техніку, все польове спорядження, яким користуються військові. Ця традиція зберігається до цих пір. Причому не тільки військові використовують спорядження і амуніцію цього кольору. Мисливці, туристи, гравці в страйкбол, любителі природи охоче купують спорядження захисного болотного кольору в магазині "Мілітарка".
Форма хакі у кількох поколінь асоціюється з мужністю і романтикою армійської служби. На початку 60-х з легкої руки американського художника Ендрю Ворхола почалося масове захоплення стилем мілітарі. Шити повсякденний одяг болотного відтінку стало модним, а колір "сафарі" завоював навіть автомобільну індустрію.