Американська компанія Digital Concealment Systems в 2010 році розробила лінійку цифрових камуфляжів A-Tacs (Advanced Tactical Concealment System). Під цією торговою маркою випускається декілька варіантів адаптивної маскувального забарвлення і одна з них це лінійка Foliage/Green, призначена для використання в лісистій місцевості. Представлена в 2011 році, вона на перший погляд дивувала одноманітним чергуванням великих і дрібних цяток зеленої гами всіх можливих відтінків і насиченості кольору. Але на практиці патерн довів свої унікальні властивості.
Популярний камуфляж A-Tacs FG і компанія DCS
Щоб A-Tacs FG камуфляж органічно вписувався в палітру природного фону, компанія DCS провела комп'ютерну обробку десятків тисяч фотографій, в результаті вибравши за допомогою оригінальних алгоритмів моделювання найоптимальніший варіант. Не зупиняючись на досягнутому, компанія вирішила розробити варіанти маскування для інших матеріалів, а не тільки для традиційно вже використовуваних в США 50/50 NYCO (тканина, що складається з суміші рівних часток нейлону і котону). Відомі збройові бренди випускають короткоствольну і довгоствольну зброю також в цьому паттерні.
Характеристики A-Tacs FG
У природі не існує ідеально прямих ліній і правильних геометричних об'єктів. Саме цим пояснюються відмінні маскувальні якості Foliage/Green. Постійна гра світла і тіні, зміна характеру освітлення і тремтячі на вітрі травинки і листя дерев органічно розчиняють на своєму тлі силует людини, не даючи оку зосередитися на окремих деталях. Маскувальний ефект проявляється як при повній нерухомості бійця, так і при здійсненні ним коротких перебіжок. У більшості випадків для ідентифікації об'єкта необхідно мінімальну відстань і певний час, що буває досить для досягнення успіху виконуваного завдання.
Поява нового адаптивного патерну для "лісового братства" вельми зацікавила мисливців, рибалок та любителів тактичних ігор в природному оточенні, і викликало у них великий інтерес. Компанія DCS підтримує широкі зв'язки з тими, хто використовує їх продукцію, тому випробування нового камуфляжу не обмежилася тільки польовими випробуваннями штатних співробітників. Численні відгуки професіоналів та аматорів з різних країн світу негайно оброблялися і враховувалися. Колірна гамма зазнавала деяких змін, і в кінцевому підсумку через досить короткий час світ отримав унікальний камуфляж A-Tacs FG.
Камуфляж A-Tacs FG купити в «Мілітарці» вигідно
Магазин пропонує широкий асортимент виробів за прийнятними цінами німецького, американського та українського виробництва, виконані з використанням цього популярного патерну. Всі моделі високої якості, виготовлені із застосуванням інноваційних матеріалів і технологій. У нас в широкому асортименті представлені тактичне взуття та польова форма, підсумки, чохли для зброї, розвантажувальні жилети і платформи. Кожен знайде тут собі що-небудь за смаком, не тільки військові і любителі постріляти, а й туристи, і звичайні громадяни. Тактичні рукавички, головні убори, штани, куртки і тренувальні костюми – вибрати є з чого.
В вічному суперництві між Францією і Англією, французи свого часу обійшли англійців по частині консерватизму. Сумно, але це стосувалося введення камуфляжу. Під час Першої світової війни армія країни законодавиці мод останньою з союзників перейшла на маскуючу форму кольору "хакі". І однією з останніх розвинених країн світу. Як можна переодягти бравих французьких солдатів в цей брудно-бляклий одяг, знявши світло-блакитні витончені мундири і різнокольорові військові головні убори? На жаль, після важких втрат на фронтах французькому уряду довелося піти на цей крок.
Урок пішов на користь. Спочатку був розроблений патерн "Хакі F2", а з 1947 року французи почали використовувати передовий для свого часу камуфляж "TAP 47" – ящірка, який з успіхом використовувався до кінця 80-х. Багато країн перейняли цей простий малюнок з перекриваючими плямами зеленої і коричневої гами, в основному, горизонтальної орієнтації. Такий малюнок візуально зменшував людський силует і робив його ширше.
Французький камуфляж CCE в наші дні
Камуфляж CCE (Camouflage Centre Europe, "Centre Europe F2") став подальшим розвитком французької інженерної думки в області розвитку маскуючих палітр. Він з'явився в 1991 році, за основу був узятий пустельний варіант Daguet Desert Pattern, який використовувався під час війни в Перській затоці. Розробники орієнтувалися на вірогідніший ареал його використання – Центральну Європу. 4-х кольоровий патерн мав розмиті великі плями темно-зеленого, оливкового, світло-коричневого і чорного кольорів.
Зовні він нагадує американський Woodland, але є істотні відмінності при найближчому розгляді. Французький візерунок CCE важче, мазки товщі, а американський більше нагадує кучеряву лозу та листя. Ще однією відмінністю є те, що Woodland при намоканні стає дуже темним, майже чорним, що демаскує бійця, а французький патерн не має такого недоліку. Франція F2 CCE використовує в даний час в якості основного камуфляжу для своїх збройних сил.
Крім нього, у військах Іноземного Легіону використовується "LIZARD PATTERN" ("Леопард"), який став розвитком "TAP 47". Раніше він знайшов застосування під час В'єтнамської війни. "Daguet Desert Pattern" також використовується до сих пір в деяких випадках.
Французький камуфляж F2 CCE Київ представляє магазин "Мілітарка" Розроблений саме для Центральної смуги Європи, камуфляж CCE відмінно підходить для використання в нашій місцевості. Форму, куртки та штани в цьому паттерні охоче купують любителі тактичних ігор в природних умовах, мисливці і туристи. Тим більше, що екіпіровку в камуфляжі CCE купити в інтернет-магазині "Мілітарка" можна, вибираючи з широкого асортименту моделей. Вироби поставляються з Німеччини, Франції або виготовляються в Україні. Якість всіх виробів відмінна, про що говорить постійний попит покупців.
Нам давно звичний цей колір, знайомий по старій військовій формі, по фільмах та книгах. А прийшов він на поля битв в далекому 1867 році, коли між Великобританією і її колоніальними володіннями в Індії йшла важка війна. Причому, почали використовувати хакі не за височайшим повелінням, а з ініціативи молодого британського майора, якому важко було спостерігати за численними смертями його солдатів. У той час британські військові воювали в мундирах червоного кольору і були відмінною мішенню на полі бою. Вирішивши замовити військову форму непомітного кольору для своїх бійців, майор відправився до місцевого кравця. На питання, як його звуть, індієць відповів: "Хакі". У перекладі з хінді, з перської мови або з урду це означає "бруд" або "пил".
Звідки він, такий звичний нам колір Хакі?
За ініціативу майору присвоїли звання генерала, а за недотримання традицій з армії звільнили в запас. Англійці так і воювали в червоних мундирах аж до 1901 року, коли важкі втрати в особовому складі змусили-таки консервативних британців переодягнутися в менш яскраву форму.
У царській Росії після провальної російсько-японської війни теж було прийнято рішення змінити білий колір мундирів на захисний. А під час 1-ї світової війни в це забарвлення одяглися всі воюючі сторони і багато інших армії світу, крім французів. Ті вперто відмовлялися до 1918 року знімати свої світло блакитні мундири, за що і поплатилися величезними втратами.
Форма хакі – відтінки та застосування
Колір тканини, зеленувато-коричневого або брудного-пісочного відтінку, виявився з хорошим камуфлюючим ефектом. Це було перевірено на полях численних битв у багатьох війнах. Форма цього непомітного і практичного болотного кольору врятувала свого часу величезну кількість життів.
Незважаючи на свою однотонність, колір хакі відмінно маскує бійця і в лісі, і в полі, і на тлі міського ландшафту. Стало звичним фарбувати в болотний колір техніку, все польове спорядження, яким користуються військові. Ця традиція зберігається до цих пір. Причому не тільки військові використовують спорядження і амуніцію цього кольору. Мисливці, туристи, гравці в страйкбол, любителі природи охоче купують спорядження захисного болотного кольору в магазині "Мілітарка".
Форма хакі у кількох поколінь асоціюється з мужністю і романтикою армійської служби. На початку 60-х з легкої руки американського художника Ендрю Ворхола почалося масове захоплення стилем мілітарі. Шити повсякденний одяг болотного відтінку стало модним, а колір "сафарі" завоював навіть автомобільну індустрію.